Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal have lavet en e-bog - også til Apple's store

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer,

Vi skal have lavet en b-bog. Den bliver dog ikke så stor, måske omkring 40-50 sider cirka.
Laver det hele i word og gemmer som PDF.

Det jeg skal bruge hjælp til, er at konvetere den til et format jeg kan smide på Apple's store, hvor den skal være gratis at hente. Hvordan gør jeg det? Og kan DU klare det? Både at lave den klar til Apple's store og sørge for at den kommer online?

Den skal selvfølgeglig også være mulig blot at downloade direkte fra vores hjemmeside. Er det da nok blot at have den liggende som PDF? Eller er der andre formater vi også bør have den liggende i?

Det er først om 1 måneds tid vi har vores e-bog færdig. Men allerede nu ønsker vi konakt til en med forstand på det. Især da vi har hørt noget med at man kan smide videoklip på Apple's nye ebog format - noget der kunne være ganske interessant... (altså at lave en udgave med videoklip til Apple's store og så en udgave uden til resten).

Som i kan høre på mig, så er det ikke ligefrem et område jeg har forstand på. Håber at der sidder nogle kyndige personer derude, der vil give gode råd og måske gerne vil lade sig hyre til at hjælpe :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)