Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørge undersøgelse vedrørende prissætning af produkt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer aminoer,

Jeg er sammen med nogle venner i gang med et lille projekt. Vi er alle 17 år og har derfor ikke haft mulighed for at få den store erfaring, endnu :) 

Vi har lavet et produkt, men inden det skal i produktionen vil vi vide om det kan sælges til det prislege, det vil kræve for at det kan betale sig. 

Produktet giver en mulighed for arbejde med ens computer 2 timer ekstra hver gang man lader den op.( Det er ikke et eksternt batteri, men vi mener selv smartere). Det skal dog siges at det er til bærbare og hovedsagligt forretnings rejsende idet det vil give dem ekstra tid til arbejde på computeren, hvilket er rimelig relevant når man rejser. 


Så hvad ville i give for et sådan produkt: 

0-300 kr. 

300-600 kr. 

600-900 kr. 

900-1200 kr. 

1200-1500 kr. 

Håber i vil svare seriøst :) 

Venlig hilsen Mikkel

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Høpner

Jeg tænker at eftersom jeres produkt er målrettet til en ret specifik målgruppe (folk der rejser med computer/forretningsfolk), så ville jeg mene at jeres prissætning ikke bare kan, men ligefrem bør være utroligt høj. 1200-1500,- er bestemt ikke for meget for en eller anden mirakel-usb.ting eller hvad det nu er i har opfundet. Især hvis tingen kan bruges til flere computere (når man udskifter) ville jeg mene at ideen kunne være interessant. Hvordan produktet ville jeg så være meget i tvivl om, da der er langt fra forretningsfolk der påskønner det eksklusive (/dyre) til 17 knægte med en god idé...

Men held og lykke med det!

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)