Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Popup spørgeskema på Amino

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob

Jeg er klar over det, men Joachim har hammer travlt med andet, så jeg må leve med det.

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:12
Ville da gerne hjælpe, men har ingen pop-up set... ikke engang en advarsel om at en sådan er blevet blokkeret.
Modsat så har jeg vel en 3-4 pop-up dræbere installeret gennem hhv. FF/IE selv, Google Toolbar, antivirus og firewall og måske også gennem andre programmer som Sticky Password, Adaware m.f.

Troede pop-up havde lidt en stille og velfortjent død... jeg ser dem i hvert fald aldrig!

Edit...
Næ, hov... der var sørme et link i første indlæg. Glem min plapren...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 22:13
Mon ikke også det går alligevel, det er jo forår :)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:58

Dato: 24-05-2007 22:04:37 Forfatter: Martin Thorborg Der er nu lidt over 200 besvarelser og det er jo fint, men jeg vil rigtig gerne op på 600, så hjælp lige med at svare ikke? :-)

Dbh Martin

Hej Martin

De første par gange, spørgeskemaet poppede op, svarede jeg ikke på den, fordi jeg blev enig med mig selv om, at det kun var firmaejere eller lønmodtageransatte ledere, der var relevante i denne sammenhæng, idet man jo ikke i et almindeligt lønmodtagerjob har en døjt indflydelse på arbejdspladsen i reklamesammenhæng. Til sidst udfyldte jeg den så alligevel. Måske er det mig, der tænker lidt mærkeligt, men jeg får jo den tanke, at hvis der nu alligevel er flere, der også har tænkt sådan .....

Mange hilsener Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 09:09
Dato: 24-05-2007 22:08:34 Forfatter: Jakob Boyer Martin, vær lige obs på at åbner du spørgeskemaet i firefox, kommer den i et nyt faneblad som er meget lille, bestemt af den bannerannonce du har for dit skema. Den skal vel åbne i et nyt vindue :) ?? Men du har nu en besvarelse mere.

Den er sat til at åbne i nyt vindue, men hvis man har konfigureret sin Firefox til at åbne nye vinduer som faneblade, så sker der det beskrevne. Hvis der er nogen der har et tip til hvordan jeg undgår det, så skriv endelig :)

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)