Som du nok har set, så er der nu en popup som alle bliver præsenteret for en gang med et lille spørgeskema. Resultatet er anonymt og vil blive brugt til at tiltrække flere annoncører og så tilfredsstille min og sikkert jeres nysgerrighed. Det er firmaet Questback der har lavet spørgeskemaet, så mange tak til dem. Hvis du ikke nåede at se den, så kig her: |
Popup spørgeskema på Amino
Dog irriterede det mig, at pop-up-vinduet var så lille. Lav evt. linket i pop-up''en til et _blank, så det åbner i et nyt vindue. |
// Jesper Skov
Hej Jesper Det deler jeg med alle. Bruger du Firefox? Dbh Martin |
Ja, jeg bruger firefox. Har dog lige forsøgt at teste i IE, men uden held, da popup-blockeren slugte den første gang, hvorefter jeg ikke kunne få den til at poppe frem igen. |
// Jesper Skov
Den har slet ikke været fremme her... Google-topbar''en har blocked den. Mvh. |
Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Som der bliver nævnt ville det nok være klogt at lave en selvstændig side på Amino, og så informere folk evt. på anden vis, da jeg tror at mange har pop-up dræbere på. Skal det være en pop-up, så må den godt gøres en tand større :) Jeg glæder mig til at høre resultaterne. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Dbh Martin |
God aften. Jakob |