Hej, For lang tid siden fik jeg en ide: Jeg ville have et opskrifte site. Så en del "Spise med Price" - og tænkte jeg måtte lave et site hvor folk kunne lægge deres egne opskrifter ud. Så jeg købte domænet Spisemed.dk. Ideen var at folk skulle have deres egen profil, hvor de kunne sende deres bedste opskrifter til venner og bekendte, hvor de fik en url som hed spisemed.dk/navn - som f.eks. http://www.spisemed.dk/doktorbombay/ Der er enormt meget trafik omkring opskrifter på nettet - altså f.eks. dk-kogebogen.dk har vist omkring 50.000 besøgende om dagen. Så min store plan var bare at tage 5 procent af den trafik, så var jeg glad. Men det fejlede med et brag - Jeg fik aldrig gjort siden færdig, eller opsat grafik ordentligt. Den har ikke været rørt et år, og den har vist kun ca. 25 besøgende om dagen. Derfor tænker jeg at jeg hellere må af med den. Så er du klog på Joomla og design, så kan det være et site med stort potentiale. Du må meget gerne sende en PM med bud, hvis du er interesseret. Mindstebud er 5.000 kroner (plus moms). Der er lavet en del programmering og optimering, plus den har en del tekster. Så det er et godt grundlag at starte en side på. Men det kræver som sagt du er klog på Joomla. Er du bare klog på Joomla og design, så er jeg også villig til at indgå et partnerskab, hvor du kommer gratis ind, og hvor jeg så varetager det jeg er god til, nemlig linkbuildingen. Anyways, smid en PM hvis noget har interesse :-) |
Joomla opskrifte site med potentiale sælges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)