Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny og forhåbentlig bedre side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtig flink amino, har nu sat mine nye hjemmeside op...

Kan i give mig jeres input på hvad i mener om den. Flere billeder kommer.. Det er egentlig mere, opsætningen af den jeg søger feedback på.

www.sikkerhedsteamet.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Du mangler noget onsite seo.. intern linkbuilding, tags osv...

Desværre er jeg ikke stor fan af logoet, men det kan du jo gøre noget ved :)

Synes også at din kontakt fomular skulle være på "Priser" siden.

Fandt ikke rigtigt noget DC så den er godkendt :)

vh AB

 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for at du giver din mening tilkende for kun derved bliver den bedre. Angående seo så er det ikke mig selv der laver den. Og må indrømme at jeg ikke lige helt har styr på link building osv . Vil jeg håbe min udvikler har. :-) logo er ved at blive designet så det bliver snart ændret også :-) :-)

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal sætte et favicon på siden og ellers prøv med et andet banner som f.eks. kunne vise mere om hvilken service I tilbyder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Mine betingelser taget i betragtning synes jeg du er lidt hård ved mig når du allerede har postet din nye side til vurdering af amino'ernes kritiske øjne.

Seo arbejdet med siden er ikke færdig og jeg håber vi kan finde nogle billeder til Lars.

Det er min plan er at lave et kontaktbillede på siderne, men jeg er lidt handikappet da jeg næsten midstede synet midlertidigt i går, pga. af en allergisk reaktion på maling i øjet. Jeg sad ganske enkelt i morges og rettede de mest nødvendige ting på siden med solbriller på, fordi mit øjet ikke kunne klare lyset fra skærmen.

Men jeg vil da gerne høre jeres kritik, så jeg kan hjælpe Lars bedst muligt med hans hjemmeside.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var på ingen mulig måde min. hensigt at støde nogen ved at poste den nu. Er bare glad for min side og ville gerne have andre så den. Det skal jeg med det samme beklage dybt. Jeg vil lade denne tråd stoppe her, da der absolut ikke skal lyde nogen kritik herfra. Absolut min fejl at være for hurtig på aftrækkeren.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Flygenring:

Det var på ingen mulig måde min. hensigt at støde nogen ved at poste den nu. Er bare glad for min side og ville gerne have andre så den. Det skal jeg med det samme beklage dybt. Jeg vil lade denne tråd stoppe her, da der absolut ikke skal lyde nogen kritik herfra. Absolut min fejl at være for hurtig på aftrækkeren.

Det synes jeg er en dårlig idé - kritik er velkommen

Jeg piver bare lidt idag pga mit øje.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

få billeder på siden ved referencer det giver en langt større troværdighed og gerne en personlig underskrift 

få social medier på siden google plus , facebook og twitter

cvr nummer i fodnoten og der gerne og telefon nummer det giver mere troværdighed over siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)