Jo - jeg kunne godt hitte rundt i det. Men det hjalp ikke så meget.
Jeg har nu logget ind på en Windows 7 maskine, og eftersom det giver fuldstændig samme (negative) resultat, så tror jeg ikke, at jeg skal rode mere med det.
Usability er en by i Rusland og det koster kassen at lave de mest selvfølgelige ændringer.
Vi er ikke særlig specielle hos os, så behovet for indviduelle ændringer, bør ikke være et Issue, da vi uden videre kan bruge et standard økonomisystem.
Årsagen til valget på c5 ligger i, at der er adgang til flere regnskaber uden ekstra omkostninger i modsætning til f.eks. e-conomic.
Derudover tiltalte matrix-pristabellen mig.
Men du har nok ret i, at det er for bøvlet at komme igang med. Især når de basele ting ikke virker/er opsat forkert af leverandøren.
Vi har haft så store problemer, at det havde lagt vores firma i ruiner, his vi ikke havde haft en god økonomi. Det er utroligt dårligt programmeret, tungt at arbejde med, meget ufleksibelt og dertil alt for dyrt. Jeg vil fraråde alle at bruge C5 som regnskabssystem. Usability er en by i Rusland og det koster kassen at lave de mest selvfølgelige ændringer.
Hej Bjarne
Det lyder som om at du er faldet i hænderne på en dårlig C5 partner.
C5 er et gennemprøvet og velfungerende program, med mulighed for tilpasning i det uendelige.
Netop tilpasnings mulighederne, kan også være problemet, idet en "lidt for" kvik partner/programmør kan smadre systemet fuldstændigt.
Med C5 kan du få en løsning der starter med en pris under 2000 kr og op ad - efter behov.