Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det god SEO tekst?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 17:40

Ingen feedback fra alle jer SEO eksperter?

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:48

Hej Heinz,

Super flot tekst - Det er bare ærgerligt at du tvinger brugeren til at læse teksten igennem før de får lov til at trykke "køb".

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:04

Del evt. op i 2-3 afsnit med en overskrift i fed.

Vi har ikke haft mulighed for fed skrift før nu, men du kan se hvordan jeg har gjort på vores anmeldelse af Sony Xperia S. Nu mangler jeg kun at lave overskrifter på omkring 400 andre anmeldelser Cool

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 18:23

@ Nicolai & Patrick - tak for inputtet Smile

Jeg er helt enig i betragtningen om at Køb knappen skal flyttes længere op - den fixer jeg lige.

God weekend (og god fornøjelse til Nicolai med at skrive alle de tekster Wink )

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:50

Bare super Heinz

God weekend til dig også :-D

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:42

Jeg vurderer masser af tekster, når skribenter søger optagelse på mit hold af freelancere.
Hvis en ansøger havde afleveret denne tekst, var han klart dumpet.

For det første er den fuld af tegnsætningsfejl, og der forekommer også stavefejl. Det er helt uantageligt i en kvalitetstekst.
Artiklen er ikke så godt disponeret, så man får lyst til at springe rundt i den, når det afsnit, man er i gang med bliver for kedeligt - og det gør det hurtigt.
Sprogligt er artiklen uinteressant. Der er ikke gjort noget for at gøre sproget interessant. Prøv at arbejde lidt med at udskifte nogle af verberne til stærkere synonymer. Det kan godt give mere kraft til teksten. Jeg synes også, den er for tilbagelænet i sit budskab. Prøv at starte med at fokusere på den potentielle kundes interesse, nemlig den rebelske frihedstrang. Det vil formentlig give dig flere "tilfældige" longtail-søgninger.

Jeg kan godt lide din dramatiske slutning, hvor man næsten bliver kriminel ved blot at eje masken - lige dér fik jeg faktisk lyst til at købe én... Læg vægt på den vinkel.

Selvom du betragter teksten som en SEO-tekst, er det stadig vigtigt, at den sælger din vare. Jo bedre tekst, des bedre funktion.

- og så send den lige til korrektur - din tegnsætning virker altså som en bremseklods, og det er helt unødvendigt.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:00

Den er noget forvirrende. Faktisk kunne du forbedre din tekst en del bare ved at være opmærksom på, at når du begynder at skrive om et nyt emne, skal du have nyt afsnit - og ikke alle mulige andre steder.

Det hjælper jo også altid at tjekke stavning og tegnsætning. :)

Det første afsnit er fx forvirrende: "Dette er den eneste maske med officiel licens, og lever op til navnet da den er lavet i solide materialer og har en stabil og bred elastik bag på som giver maksimal komfort.

Leveres i en seperat æske."

Jeg skulle læse det to gange for at fange, hvad der leveres i separat (ikke seperat) æske, og hvad der lever op til hvilket navn.

Men du har ellers mange interessante ting at fortælle i din tekst, du skal bare øve dig i at gøre det lettere at læse.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:04

Jeg synes desværre også du giver teksten alt for meget opmærksomhed frem for "KØB" knappen, det er trodsalt den der skaber salg, så op i toppen med den! :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 23:06

Hej Hans, tak for en fed og konstruktiv kritik - jeg giver teksten en overhaling.

Jeg smed teksten på i vildskab, da den udelukkende var ment som fodder til Google, men du har naturligvis ret i, at den helst ikke skal skræmme potentielle købere med sans for tegnsætning væk.

Når du skriver at du "næsten" fik lyst til at købe masken, så vil jeg gerne høre, hvad der skal til for at få et par masker op at hænge på dit kontor, hvor du skriver sælgende SEO tekster?

God weekend til dig også Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)