Jeg har i tidernes morgen lavet en simpel hjemmesidewww.damavi.dk på one.com, med deres designskabeloner. Nu vil jeg gerne udvide hjemmesiden med nyhedsbrev, blog m.m. Men det kan man vist ikke sådan lige, når jeg har brugt deres skabeloner!
Skal jeg starte helt forfra med ny host, nyt system? Eller kender nogen til snuptags løsninger, jeg kan bygge overnpå det eksisterende?
Jeg ville gerne have en ekstern til at bygge siden op på ny, men pengene er ikke i overflod i min branche p.t. Har du et tilbud jeg ikke kan afslå, er du imidlertid velkommen til at prøve mig af:)
Du har på one.com - muligheden for at lægge dit eget program ind på pladsen hvor den nuværende side ligger. Du kan evt. vælge et gratis program som Joomla!. Det har utallige uvidelses muligheder.
Dette betyder godt nok at du skal starte forfra - men da siden ikke er ret stor, tager det ikke voldsomt lang tid. Hvis du mangler hjælp er du velkommen til at sende mig en pm. Jeg giver gerne en hånd med opsætning etc. Jeg arbejder mest i Joomla :-)
Du kan sagtens bruge one.com til det du ønsker. Jeg har lidt plads i kalenderen, så jeg kan tilbyde dig en hjemmeside på en wordpress platform med de ting du ønsker for 3.000 kr. Da kalenderen snart fyldes op igen, så skal du i så fald reagere hurtigt. Min normalpris er mellem 5-8.000, så du sparer jo noget :)
Giv mig et kald på 26 79 88 69. Så kan vi lige snakke videre om det, hvis det har interesse.