Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges!! til ny promotion, kendis babe, "dancers, hostress, eventgirls" portal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ved ikke om det er her el. om jeg skal skr. et andet sted vedr. dette emne.?

Jeg står og vil gerne lave et nyt firma, der fungere som "kendis-babe portal" eventpiger, dansere, værtinder, promotere osv.

Min ven som har www.hotjug.dk gider ikke mere pga. andre ting.

Som jeg ser det er markedet helt åbent for dette koncept i DK. Jeg har netværket til, at kunne skaffe piger/drenge som medarbejdere, alt hvad jeg søger nu er en der vil hjælpe mig med, at sætte et sådan firma i søen.

Hvad tjener man penge på?

Man tjener først og fremmest penge på, at firmaer betaler "mandskabsudlejning" for, at piger/drenge deler flyere, varerprøver ud til kunder via mund til mund metoden til messer, koncerter, events, supermarkeder osv. Personlig reklame er absolut den form for reklame der virker bedst. Pigerne/drengene spreder firmaets budskab via mund til mund metoden. Ud over, at dele ting ud kan firmaer også leje piger/drenge til events, diskoteker, barer, fester osv. "sætter gang i festen, uddeling af varerprøver etc.".

Desuden tjener man penge på, at visse promoter piger alle er potentielle nye "kendisser", som så smider tøjet på en undermenu mod betaling (kr 99 pr mdr.). Her på undermenuen smider de så tøjet på en video. Man kan også komme backstage til alle de vilde fester/events, som pigerne har været med til.

Ps. jeg har undersøgt markedet for konkurrenter.. og ja, der findes fx promoters.dk, girlssquad.com, goodwill.eu osv.. men ingen høre om dem.??

Hvad synes I??

Mvh.

Sander

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)