Hej alle Amino'er Hvad er det vigtigste i salg? Vi mener det er den menneskelige kontakt, og det er præcis det bindeled vi tilbyder på internettet. Vores startup, cSupport Live Chat, har været her på Amino en del gange før. Nu er vi nået til en ny milepæl hvor der introduceres helt nye måder at øge salg, samt holde en god kontakt med dine kunder. Vores mål har altid været at gøre det nemt for iværksættere at holde live chat. Dette betyder et klart overblik, det med det samme giver dig den information du har behov for, og nemme måder at holde sig online. Udover alt den funktionalitet vi har tilføjet siden sidste update her på Amino, så har vi introducerer en tilgængelighedsoversigt. Med denne kan man nemt kan se hvad tid på dagen man bør være online for at holde live chatten effektiv, samt overblik over hvor tilgængelig man har været. Vi håber dette kan bidrage til øget effektivitet og i sidste ende øget salg for jer. Bruger du live chat? Så må du meget gerne skrive din mening om hvordan cSupport står i forhold til alternativerne. Hos cSupport tænker vi konstant i hvor intuitivt og lækkert vi kan bygge systemet, og ris/ros modtages med kyshånd. Jeg håber at nogle af jer vil teste cSupport, og skrive her i tråden hvad I synes om systemet. Der er 14 dages gratis prøveperiode, uden nogen bindinger. Vi håber at ved brug af cSupport kan I se en direkte effekt på salg og kunderelationer hos jer. Så lad mig høre, hvad synes I om det nye tiltag og selve systemet? |
Det vigtigste i salg? Få direkte kontakt til dine kunder - cSupport
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)