|
Dato: 23-05-2007 14:12:38 Forfatter: RandomAccess Ja ..de der oplevelser har jeg haft mange af her på det sidste. Jeg ved ikke hvordan postmanden konstanterede at der ikke var nogen hjemme, dørklokken fungerede fint, min kone sidder 2 meter fra indgangsdøren.. hallo mand.. Nogle pakkebude skriver ofte anmeldelse på en god del af pakkerne hjemmefra, og i stedet for at aflevere pakken hos kunden, smider de anmeldelsen i postkassen eller brevsprækken. Enkelte banker endda ganske let på døren, for med ren samvittighed at kunne sige, "Kunden åbnede ikke døren". Det samme sker i mindre grad hos nogle postbude, specielt hvad angår breve der tager lang tid at aflevere, såsom rekommenderede, toldforsendelser etc.. Personligt gør jeg alt for at undgå at bruge Post DK, og til adresseløse forsendelser ville jeg aldrig nogensinde bruge dem. |
PostDanmarks "kundeservice" !
|
Jeg har ved siden af mit studie, og min egen lille ivrksomhed et studiejob som pakkebud hos PostDK. I har ret i at PDK ikke altid er helt skarpe i skuffen, men lige netop i Jespers tilfælde ville han faktisk kunne forlange at pakken blev dirigeret på rette vej. Det er en af de services som PDK har overfor erhvervskunder som sneder til andre virksomheder. At PDK''s kundeservice er elendig kan vi godt blive enig om - jeg har mange gange oplevet at jeg som pakkebud kan give en langt bredere og bedre kundeservice end vores kundeservice kan. Jeg har faktisk oplevet flere gange at blive kaldt på arbejde på mine fridage (kunne bare have sagt nej) for at køre en tur rundt i DK med fejldirigerede pakker da modtagerne stod og manglede delene i pakken. |
|
Dato: 24-05-2007 09:03:16 Forfatter: Dimitri Hardorff Nogle pakkebude skriver ofte anmeldelse på en god del af pakkerne hjemmefra, og i stedet for at aflevere pakken hos kunden, smider de anmeldelsen i postkassen eller brevsprækken. Enkelte banker endda ganske let på døren, for med ren samvittighed at kunne sige, 'Kunden åbnede ikke døren'. Det har jeg også oplevet flere gange, og efter postdanmark nægede at det var tilfældet, snuppede jeg vores lokale pakkepost i det et par gange, hvor jeg var hjemme og ventede en pakke: Der blev ikke banket på, men blot smidt en seddel i brevsprækken - så åbnede jeg fluks døren og konfronterede ham med spørgsmålet om hvorfor jeg ikke måtte få min pakke. Postdanmark nægtede stadig pure at det fandt sted, men efter nogen kværuleren ville de trods alt gå videre med det til budet. Det ændrede dog ikke på noget, og så gav jeg op og levede med at hente min pakker på posthuset. Mvh. Joachim |
Mvh. Joachim Lykke Andersen
|
Hvis det er meget vigtige ting man venter på så bør man jo sende det med Kurér. Jeg får Eks Ca. 10 forspørgsler om ugen men når folk så hører prisen så Hmm nej. For det er jo meget dyrere end Post Danmark. JA DET ER DET. Men sådan er livet nu engang Betal eller lad vær med at piv. Ja undskyld men det er bare trættende i længden at skulle forklare folk at man altså ikke kan køre en pakke for dem til verdens ende for 25 kr. MVH: André. |
A.Elsborg
M.T.S. (Midtjysk Transport Service)
www.mts-transport.dk
|
Det værste, jeg har oplevet fra Postdanmark, er at de var ved at køre min hustru ned og bagefter ikke ville indrømme, at de havde fejlen! Min hustru gik på flisegangen op til vort lokale motionscenter, hvor en postbil pludselig kørte ind over for at komme fra parkeringspladsen og ud til vejen. Det skal påpeges, at udkørslen fra parkeringspladsen er ca. 10 meter fra gangen, men postbudet mente åbenbart, at det var nemmere at krydse over gangarealet. Derved kørte han ind foran min hustru, som ikke havde den mindste anelse om ,at han kunne finde på at køre der. Først da hun slog begge hænder i motorhjelmen, standsede postbudet. En efterfølgende politianmeldelse, gav intet intet resultat, da postdanmark mente, at for at spare tid, så måtte de køre hvor de ville ?????? Et forsøg på at komme i kontakt med postbudet senere, endte med at jeg fik at vide fra posthuset, at han ikke ville tale med mig pga. at han mente at jeg ville være voldelig over for ham??? En samtale med den lokale betjent medførte, at der formentligt ikke ville komme noget ud af en retssag, da alt vedr. Postdanmark og deres budes færden i bil, befandt sig i en gråzone!!!. Så pas på, Postdanmark må jage alle uden strafansvar. |
|
|
|
Jeg har brugt postdanmark i min webshop de sidste 3 år. Der er sendt RIGTIG mange pakker og der er altid blevet leveret til tiden. Eneste der er sket er, at 4 brandudslukkere er gået i stykker. Disse er efterfølgende blevet erstattet af postdk. Så der findes solstrålehistorier:) |
Bliv gratis medlem