Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad savner du i hverdagen?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Er der nogle ting, som du bare gentagne gange kan blive irriteret over,  for eksempel dressingen der ikke vil ud af flasken, en eller anden ting, som er meget enkel, men som du møder hver dag?

Og tror du der er andre, som går og er småirriteret over det samme?

Og noget som der garanteret var en løsning på, men som du ikke lige gider spekulere mere over?

Bare fyr løs, skriv alt hvad du kommer i tanke om!

Med venlig hilsen

Jakob

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:31
jeg bliver irriteret over at opvasken ikke forsvinder af sig selv og stadig står i vasken, når jeg kommer hjem fra arbejde

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 10:33
Jeg savner en kæreste...
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 10:41
Ja sådan kan man også få idéer til nye opfindelser...

Men tror du ikke de fleste her inde selv er obs på at udnytte deres irritationsmoment til at opfinde en løsning?

Der er mange ting jeg er irriteret over... derfor har jeg gang i en masse nye tiltag!

*SS*

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 10:43
MK-> du må gerne få min :-P

Jakob-> jeg manglede i går en person, der ville hjælpe mig med at hente min bil fra mekanikeren. Jeg havde simpelthen ikke tid til at tage det offentlige, så manglede en med kørekort til at køre den ene bil, mens jeg kørte den anden hjem.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:45
pbtryk: det kaldes en taxa
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 11:07
Okay.... det er selvfølgeligt problemet ved at spørge om sådanne ting på et iværksætter forum

Men så har jeg forsøgt.....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:23
MK - Jeg kender et par singlefyre der er åben for en date, så Du siger bare til

Torrild - Jeg savner et online alternativ til eks. Netto. Altså et sted hvor jeg kan købe billige dagligvarer, og ikke som nu, hvor jeg skal betale i dyre domme for at købe dagligvarer på nettet.

Hvis Du kan stable det på benene, har Du en kunde.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:24
  Her i Allerød er der en specifik ting som tænder mig af næsten hver dag:

På hver side af vores station har vi en parkeringsplads. Den ene parkeringsplads ligger på bagsiden af stationen og derved også på bagsiden af selve byen. På denne parkeringsplads er der ingen tidsbegrænsning og den er lavet med henblik på at pendlerne kan smide bilen dér og gå over og tage toget.

Den anden parkeringsplads ligger ved siden af posthuset over for stationen. Her er der til gengæld 3 timers parkering - ligesom i resten af byzonen.

MEN; Togene som kører mod København kører fra den peron som er på posthusets side. Derfor så er der rigtig mange luddovne mennesker som parkerer på posthuset''s parkeringsplads og så ellers går over og tager toger på arbejde. Da politiet ikke gider gøre noget alvor ud af at håndhæve tidsbegrænsningen, så er der ikke nogen konsekvens af at man bare parkerer dér i stedet for på den anden parkeringsplads.

Der hvor det så sætter mit pis i kog er, når jeg skal op på posthuset og aflevere x-antal pakker og ikke kan finde en parkeringsplads fordi alle pladserne er taget af pendlerne. Så sent som i går opgav jeg efter at have kigget efter pladser i en 10 minutters tid. Så jeg endte med at parkere ulovligt ved busserne på stationen, da jeg ikke havde lyst til at skulle slæbe 5 stk. 15 kilo tunge pakker alt for langt. Da jeg kommer tilbage får jeg så en bemærkning af en dame som lige er kommet ud fra stationen om "sådan kan du ikke tillade dig at parkere - det er meget egoistiskt!". Jeg siger at jeg godt vidste det, men jeg ikke kunne få en plads. Da jeg kører ud derfra igen kan jeg se at hun er ved at stige ind i sin bil - som hun har parkeret på parkeringspladsen ved posthuset...!!! 

Min kone har opfordret mig til at skrive et læserbrev i den lokale avis, men jeg har lidt en fornemmer af at de luksusmennesker som parkerer på pladsen ikke syntes jeg skal kommentere deres parkeringsvaner.

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 11:35
Jesper:

Det er selvfølgeligt en af de problemer som det nok var kommunen (eller Amten?) der skulle tage sig af.... det er nok uden for min rækkevidde.... Jeg tænkte mere i at producere for eksempel indkøbsposer, som rent faktisk kunne holde til noget... ved ikke om der er nogen der har prøvet at tabe hele dagens indkøb på jorden på grund af elendige plastikposer... det er nok den slags som jeg arbejder i.... I dette eksempel er der vigtigt at de ikke er meget dyrere end de normale indkøbsposer... osv...

Med venlig hilsen

Jakob

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)