Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny platform til underenplov.dk ved at være klar, hvad syntes du?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har siden nytår arbejdet på en ny platform til underenplov.dk, og nu er den endelig ved at være klar - klar nok til at blive vist frem i hvert fald :)

dev.underenplov.dk

Alt er lavet fra scratch - med inspiration i den nuværende platform - og med responsive web design :)
(gå ind på siden og ændre størrelsen på din browser)

Men hvad syntes du?

Mvh

Mads

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.
Jeg er selv en meget stor bruger af din side og vi har vel skrevet sammen et par gange på mail;-)

Først og fremmest meget flot design. du er et talent.

 Men ude til højre som hedder Købers bedømmelser, synes jeg ikke høre til. der kan jeg bedre lide det andet system.
Eller skal de placeret et andet sted.

Opret Opgave synes jeg er lidt for langt væk.
Det andet system var ellers godt som var i midten.

Øvv! Hvorfor skal den grønne farve væk fra teksten ved opgaver den passer perfekt.
Jeg ved ikke om du synes det bliver for meget fiverr agtigt med den grønne boks men jeg synes den passer godt til!
og så Log ind med Facebook skal lige være med på.

Kom glad på Facebook
Hvorfor ikke også lave en Twitter?

Jeg glæder mig til det!

Med Venlig Hilsen

Casper Hansen

/DantekDesigner 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først og fremmest kan jeg sige at jeg sidder med en forholdsvist stor skærm, hvor designet ikke er synderligt kønt, da det er meget svært at overskue. Du bør fikse det, så sitet ikke fylder hele skærmen, men kun er i midten.

Derudover så ærgre jeg mig lidt over de mange runde kanter, som er med til at ødelægge overblikket på sitet. Jeg kunne eventuelt godt se nogle mere kontrastfyldte farvetoner i designet, men udover det er det fremskridt :-)

Held og lykke.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke fået nærstuderet designet, men det er rigtigt fedt, den måde som designet retter sig til afhængigt af browser vinduets bredde. Det burde mange flere (inklusiv undertegnede) benytte sig af meget oftere!

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback :)

Casper Hansen:

Men ude til højre som hedder Købers bedømmelser, synes jeg ikke høre til. der kan jeg bedre lide det andet system.
Eller skal de placeret et andet sted.

Opret Opgave synes jeg er lidt for langt væk.
Det andet system var ellers godt som var i midten.

Øvv! Hvorfor skal den grønne farve væk fra teksten ved opgaver den passer perfekt.
Jeg ved ikke om du synes det bliver for meget fiverr agtigt med den grønne boks men jeg synes den passer godt til!
og så Log ind med Facebook skal lige være med på.

Kom glad på Facebook
Hvorfor ikke også lave en Twitter?

Jeg har forsøgt at vinkle den mere over mod køberne, og derfor gjort opret opgave lidt mindre og tilføjet køber bedømmelserne. Jeg syntes ikke selv så godt om den grønne farve, så jeg er glad for den forsvinder :)

Log ind med facebook kommer, det er nogle af de sidste ting jeg mangler.

Hvad syntes du om 'Kom glad på Facebook', kan ikke helt beslutte mig for om jeg syntes det er plat? :)

Twitter, Google+, mv. kommer en dag. Indtil videre kæmper jeg nok med at opdatere min FB side :)

Patrick Olsen:

Først og fremmest kan jeg sige at jeg sidder med en forholdsvist stor skærm, hvor designet ikke er synderligt kønt, da det er meget svært at overskue. Du bør fikse det, så sitet ikke fylder hele skærmen, men kun er i midten.

Derudover så ærgre jeg mig lidt over de mange runde kanter, som er med til at ødelægge overblikket på sitet. Jeg kunne eventuelt godt se nogle mere kontrastfyldte farvetoner i designet, men udover det er det fremskridt :-)

På min 1920x1080 syntes jeg den ser fin ud, lidt stor måske. Men du har ret i, at der bør være et max. på hvor stor den kan blive. Men jeg kan godt lide at jeg kan udnytte lidt mere plads :)

Design tror jeg er smag og behag :)

@Lasse: Ja, det er virkelig fedt. Men det kræver også en del mere arbejde :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser lidt sjov ud i 3840x1080 opløsning :D

Kan på en måde godt lide det nye design, men jeg hælder nok mere til det gamle design :)

Mvh.
Casper Fischer 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke selv særligt begejstret for nogen af de to designs, men hvis jeg skal vælge, tror jeg egentlig, jeg foretrækker det nye.

Jeg synes dog, at begge designs ser lidt triste ud - gammeldags på "den ufede måde". Jeg savner et mere frisk layout. Nogle friskere farver, der signalerer noget mere ungdommeligt og nutidigt.

Og så ville jeg personligt få lavet et bedre logo. "Under en plov" - okay, så viser vi en med en plov! :-). Det holder ikke! Jeg forstår godt din tankegang bag det, men det har ikke noget med konceptet på siden at gøre.

Held og lykke med projektet! Ser da ud til, at der er godt med liv på siden. Yes

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes designet er rigtigt godt! Let overskueligt og rolig for øjnene! Synes dog kategorierne ude til venstre er for utydlige og kunne godt integreres noget bedre..

Kan ikke lige finde hvor der står kom glad på facebook? hehe

Jeg forsøgte at oprette en bruger på dev-underenplov, men fik en fejl skærm! Det er måske meningen at det ikke skal virke endnu?

Der en masse fornuftige services til gode priser, som jeg helt sikkert godt kan bruge ikke så langt ude i fremtiden!

Håber at du for den bedste succes med det her site, er virkelig et godt koncept, meget inspireret af fiverr selvf. Men glad for at der er kommet noget lign. på dansk Smile

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så ville jeg personligt få lavet et bedre logo. "Under en plov" - okay, så viser vi en med en plov! :-). Det holder ikke! Jeg forstår godt din tankegang bag det, men det har ikke noget med konceptet på siden at gøre.

Logoet er inspireret af den oprindelige 'plovmand' :)
http://spademanns.wikia.com/wiki/Fil:Plovmand.jpg

Man kunne sikkert godt finde på noget andet, men det er jeg egentlig ret glad for :)

Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

RemN:

Synes designet er rigtigt godt! Let overskueligt og rolig for øjnene! Synes dog kategorierne ude til venstre er for utydlige og kunne godt integreres noget bedre..

Kan ikke lige finde hvor der står kom glad på facebook? hehe

Jeg forsøgte at oprette en bruger på dev-underenplov, men fik en fejl skærm! Det er måske meningen at det ikke skal virke endnu?

Der en masse fornuftige services til gode priser, som jeg helt sikkert godt kan bruge ikke så langt ude i fremtiden!

Håber at du for den bedste succes med det her site, er virkelig et godt koncept, meget inspireret af fiverr selvf. Men glad for at der er kommet noget lign. på dansk

Tak for ros :) Jeg er enig i, at kategorierne godt kunne trænge til en gennemgang mere, det vil jeg se på.

'Kom glad på Facebook' står ude til højre i de større opløsninger. Hvis du kører med en lav opløsning kan du ikke se den :)

Fejlen med brugeroprettelsen var en bug, den er rettet nu. Din bruger er dog blevet oprettet, du har bare ikke fået en email. Bare husk at det forsvinder igen når systemet bliver 'live', hvis du vil have en rigtig bruger skal du ind på underenplov.dk ;)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)