Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel webshop ønskes. Giv et bud eller en anbefaling

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Mumuland ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Vi har en nystartet butik på Frederiksberg, der sælger design og interiør (keramik, porcelæn, tekstil, smykker, m.m.). http://mumuland.dk/ 

Vi skal have gang i en webshop. Setupet skal som udgangspunkt være meget simpelt, dvs. salg af varer (under 100 varenumre) mod betaling med Dankort/kreditkort. Vi har intet behov for integration til økonomisystem eller CMS eller avanceret lagerstyring m.v.

Indledende tanker vedr. design kan ses her: http://ryx.dk/mumuland_oversigt.jpg 

Som I kan se er det holdt meget stilrent og simpelt.

Jeg har brugt meget tid på at snuse til fx PrestaShop, Joomla, Magento, osCommerce, WP, Shopify, m.fl., men kan ikke gennemskue hvad der er nemmest at gå til, mest overkommelig pris, etc.

Har I en god anbefaling til, hvilken løsning, der gør vejen mod ovenstående (herunder særligt designet) kortest?

Mine kodeevner rækker blot til novice inden for html og css, så modtager også meget gerne bud på opsætning, udvikling af design. Der er sikkert manger af Jer derude, der har gjort det før :-)

På forhånd mange tak for Jeres input.

Bedste hilsner,

Henrik Klarup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Vi laver en shop til dig for 3.900 .- vi kan sætte den op præcist efter dit design eller udarbejde nyt design med inspiration fra dine idéer, men andre ord får du en unik shop bygget op i Presta.

Skal du have NETs tilbyder vi endda 25 % på oprettelsen og vi implementere den naturligvis gratis for dig.

Sender gerne reference liste.

Mvh

HH

PS - vi kan lægge dine varer ind for blot 5.- pr styk hvis du helst er fri, ellers lægger vi altid de første varer ind gratis for bedre forståelse af hvordan, samt vi giver en grundig introduktion i brugen af din nye shop ; naturligvis gratis.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik!

Jeg har netop lanceret www.usbshoppen.dk, der er udviklet i Prestashop. Shoppen er lavet af Henrik Hansen, der også har skrevet et svar til din tråd. Han kan varmt anbefales! Super service og god pris. 

Held og lykke med din shop!

Fortsat god dag :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Shopify med et designtema fra themes.shopify.com burde være lige til at gå til for jer.

Jeg har selv brugt systemet i 3 år og det er ekstremt stabilt og fleksibelt.
Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg kan tilbyde at lave en Magento shop der matcher dit billede til billige penge.

Hvis du er interesseret i en Magento shop, så giv mig besked her eller i mail :)

mikael@devilfish.dk

Mvh Mikael

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Designheroes.net Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 

Jeg kan godt hjælpe med udvikling af din nye side – vi har et lille team bestående af webfolk og grafikere

Som kan levere en super side bygget på Opencart CMS som efter vores mening er et af de mest bruger venlige systemer bla. er oprettelse af vare og vare grupper virkeligt hurtigt.

Hvis du vil se nogle af de shops som vi har lavet, er du mere end velkommen til at kontakte mig.

Prisen på en opsætning af shop, vil ligge på omkring 4000.- ink betalingsmodul.

Du kan kontakte mig på amino@designheroes.net

Mvh

Morten

Stammer mumu fra det hedengangne KLF :-)

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kan sætte den op i Dandomain som er Danmarks bedste webshop system. mine priser starter fra 15.000 ex moms.

Jeg bor i Valby og kan evt kigge forbi Frederiksberg til et møde.

Mvh Kim
kim@skiltex.dk

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

En komplet unikt designet Magento webshop inkl 3 forskellige designudkast, samt hosting og betalingsgateway hele første år til kun 14.995,-

Se referencer og mere på http://getashop.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Mikael der har skrevet i tråden her, super samarbejde, god hjælp og stabil

Mcgear

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)