Hej alle unge Amino'er, For et lille stykke tid siden, var der en tråd med hvilke unge iværksættere, der blev set op til. Nu kunne jeg så godt tænke mig at vide hvilke iværksættere (uanset alder), der inspirere dig. Fyr løs! |
Hvilke iværksættere inspirerer dig?
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
|
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
|
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Thomas Bigum, Martin Thorborg, Casper Blom, Thomas Rosenstand, Rolf Høegh. - Alexander Baandrup Larsen |
Det er bestemt også en håndfuld spændende mennesker du har fundet dér! :-) |
Endte med at læse mere om Jens Ladegaard - han har uden tvivl skrevet bøger med nogle spændende titler! |
Han er bestemt også inspirerende. Hvis du ikke har set Kevin Rose' &feature=results_video&playnext=1&list=PL41F1150180C011A4">interview med ham, så burde du uden tvivl se det! |
Tak, har set det flere gange ;) Peter Thiele er også inspirerende. |