Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en webshop?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders

Jeg har såmen ikke opfattet dit tilbud som flabet - blot undret mig over den høje timepris. Jeg skal i øvrigt slet ikke regne på min timepris, det ville være virkelig deprimerende.

Du har ret - din timepris bliver alt for høj for mig - jeg må finde en anden løsning.

Mange hilsner

Line

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 10:00
Hej Anders

Du skal ikke "forsvare" din timepris - som i webbureau og reklamebureau sammenhæng faktisk er i den lave ende.

Ligeledes synes jeg også at dit timeestimat er sat lavt - nu har jeg selv været med til at lave manøvren med at lave standardshops om et par gange - og det tager faktisk en del timer.

Selv om du er ny i forummet synes jeg din tone og stil er helt ok - ingen grund til at ændre på det - og din egen pointe med at man i et forum giver et "overslag/bud" på, hvad det vil koste for så at tage en bindende snak efterfølgende er helt ok

Karsten

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 10:45
Hej Line,

At lave tilretninger så du fjerner standard shop udseendet i en Scannet (eller for den sags skyld enhver anden shop løsning) tager hurtigt mange timer. Ofte skal der findes kringlede løsninger på simple ting, så man netop fjerne standard udseendet - det tager tid og koster penge. Derfor ser jeg heller ikke Anders bud som urealistisk - HVIS du altså vil have en meget unik shop, men som Lone også er inde på er det svært at give en pris på uden af vide helt præcist hvad du ønsker og også forstår ved en "unik" shop - det kan jo være det blot er et spørgsmål om at ændre på nogle af elementerne så de ikke er helt som normalt, og så kan det sikkert gøres billigere.

Når du (og for den sags skyld) syntes hans timepris er høj, kan jeg egentligt godt forstå det...700,- i timen...det lyder af meget. Men du skal tænke på at den eneste vare de(og vi andre) har er timer, og der er altså kun et begrænset antal af dem. Ud af de begrænsede timer skal der så trækkes nogen til administration, lidt(eller en del) til salg, opfølgning, kundepleje, kurser, tilbudsgivning, osv. Vil du derfor sammenligne timeprisen skal du derfor enten tage de ting med, eller nøjes med at regne de timer sammen du bruger på at pakke varene, og så udelade indkøb, administration, oprettelse af nye varer, kunepleje osv. - og så bliver din timepris (forhåbentligt) også rimeligt høj.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Tilmeldt 10. Oct 06
Skrevet kl. 11:10
Hej Regin

Tak for dit svar.

Min timepris bliver aldrig ret høj - der er dog trods alt et loft for, og med rette synes jeg, hvor meget folk vil betale for varen.

Det jeg søger er ikke en "meget" unik shop, da jeg nu har besluttet mig for at beholde min Scannet - men måske nogle få tilretninger, der gør den en smule anderledes og evt. også lettere at navigere rundt i.

Mange hilsner

Line

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:12
Dato: 23-05-2007 08:31:14 Forfatter: Jens Lykke Nielsen Line her er det bedste råd til dig

En unik shop kræver ofte at du har en smugle kendskab til at kode eller tit skal have kontakt til programmøren da der ofte er noget du gerne lige vil have ændret eller lavet.

Men kontakt Laika her på amino

Kan egentligt ikke forstå han ikke har lagt et indlæg

Han laver nogle kanon flotte design til oscommerce som er et Opensource program dvs ''GRATIS'' ingen husleje kun for webhotel hvis ikke du kører fra Localhost

Her kan du se lidt af det han har lavet
-http://www.kinapriser.dk
- http://www.e-baby.ch - igangværende projekt.
- http://www.made4men.dk - igangværende projekt.
- http://www.firmakildevand.dk - igangværende projekt.

Med vinlig Hilsen

Jens

Men jo du kan

Hej Jens

Ja de sider du linker til er langt mere visuelt appellerende end størstedelen af de web shops der i dag er på internettet. Ingen tvivl om det.

Har du et link til Laika´s hjemmeside? Jeg vil gerne indhente lidt mere info vedr. priser etc. til min kone der overvejer at starte en web shop.

Med venlig hilsen

Morten

Fra København
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:18
Hej med jer alle

Alt tager jo tid, og skal man sælge en vare der minder om en masse andre vare skal man kunne noget specielt derudover. Du kunne måske godt finde en grafiker herinde der ville have lidt billigt tøj til alle ungerne osv. Faktum er nok bare at det er hårdt at trænge igennem for alvor hvis man ikke er med alle steder og 7.000 kr. til en opfrisker bliver jo ikke noget mirakel for din side. Syntes virkelig man skal være fremme i sko''ne for tjene på sin webshop. Nogle kan og faktisk har nogle bare et talent for det og kan finde de rigtige folk og få det til at hænge sammen. Så måske du skulle få lidt mere inspiration og vide præcist hvad du vil have - så kan folk helle ikke så nemt løbe om hjøner med dig og samtidigt finder du udaf præcist hvad din investering koster og kan hele tiden vægte det opimod din fornemmelser for et evt. mersalg. Hvad nu hvis du ikke ændrede noget med designet men brugte 7.000 kr. i addwords på Google med et supertilbud, tror du så ikke de kan finde udaf at klikke sig ind og får betalt for varen, hvis de er interesseret og din funktionalitet ellers er i orden. Måske kunne så sideløbende optimere selve salgsbilleder af de enkelte vare selv og bruge tid på det ?

Jeg køber tit på meget kryptiske paypal alike sites, sælgeren har bare et produkt jeg gerne vil have og så er jeg sådan set lidt ligeglad med designet bare funktionalitet og produktet imødekommer mit behov. Man pudse og pudse på et site, det er danskere gode til, amerikanere er dygtige til at få varen solgt inden den er på hylden og kinesere er dygtige til at kopiere.

Nå men det var bare en tanke.

Claus

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 14:20
Så nu er jeg jo nærmest tvunget til at reagere på tråden.

Jens Lykke Nielsen:

Tak for rosen, jeg har haft sendt mig et par e-mails vedr. dit eget shopprojekt. Jeg var ikke fået svar, ved ikke om du ikke har svaret eller de er gået tabt. Men nu ved du det.

WideEyes:
Du kan kontakte mig på jrc@laika-it.dk så kan vi tage en snak.

Og endelig til Line:

Du er også velkommen til at skrive, hvis du vil hører mere om mulighederne med osCommerce butik.

Eller hvis du vil have os til at give et tilbud på redesign af din eksisterende scannet butik.

Med venlig hilsen

Johnny R. Christensen

Laika IT

Fra København
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:22
Hej med jer alle

Alt tager jo tid, og skal man sælge en vare der minder om en masse andre vare skal man kunne noget specielt derudover. Du kunne måske godt finde en grafiker herinde der ville have lidt billigt tøj til alle ungerne osv. Faktum er nok bare at det er hårdt at trænge igennem for alvor hvis man ikke er med alle steder og 7.000 kr. til en opfrisker bliver jo ikke noget mirakel for din side. Syntes virkelig man skal være fremme i sko''ne for tjene på sin webshop. Nogle kan og faktisk har nogle bare et talent for det og kan finde de rigtige folk og få det til at hænge sammen. Så måske du skulle få lidt mere inspiration og vide præcist hvad du vil have - så kan folk helle ikke så nemt løbe om hjøner med dig og samtidigt finder du udaf præcist hvad din investering koster og kan hele tiden vægte det opimod din fornemmelser for et evt. mersalg. Hvad nu hvis du ikke ændrede noget med designet men brugte 7.000 kr. i addwords på Google med et supertilbud, tror du så ikke de kan finde udaf at klikke sig ind og får betalt for varen, hvis de er interesseret og din funktionalitet ellers er i orden. Måske kunne så sideløbende optimere selve salgsbilleder af de enkelte vare selv og bruge tid på det ?

Jeg køber tit på meget kryptiske paypal alike sites, sælgeren har bare et produkt jeg gerne vil have og så er jeg sådan set lidt ligeglad med designet bare funktionalitet og produktet imødekommer mit behov. Man pudse og pudse på et site, det er danskere gode til, amerikanere er dygtige til at få varen solgt inden den er på hylden og kinesere er dygtige til at kopiere.

Nå men det var bare en tanke.

Claus

Tilmeldt 10. Oct 06
Skrevet kl. 15:11
Hej Claus

Det primære for mig mht. at ændre det grafiske udtryk på mit site er ikke at tjene flere penge - hovedsalget af mit tøj sker engros til div. butikker - derfor  er det selvfølgelig vigtigt at have et design, der udstråler det, jeg gerne vil signalere med mit tøj.

Shoppen har aldrig været et projekt med ønsket om at tjene en masse penge - jeg har et andet erhverv ved siden af.

Mange hilsner

Line 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:07
Der var engang en mand, der hørte en mystisk bankelyd i sin bil. Han besøgte fire forskellige værksteder, der næsten gratis forsøgte at løse hans problem - men uden held. En dag kørte han forbi et værksted i en fremmed by - det var lige før lukketid. Han drejede ind og fik fat i mester selv. Mester gik med ud og lyttede til den grimme bankelyd et øjeblik. Så kløede han sig i nakken og bad manden åbne motorhjelmen. Mens manden gjorde det, gik mester ind på værkstedet et øjeblik. Han kom ud igen med en lille gummihammer.

Nu bad han manden starte motoren igen og lade den køre med med de omdrejninger, hvor bankelyden opstod. Da bankelyden kom, gav mester et lille slag et sted i motorrummet med gummihammeren - og væk var lyden. Permanent!

"Tusind tak", sagde manden og spurgte, hvad han skyldte? "Det bliver lige 750 kr.", sagde mester.

"750 kr.!?!?!?!? Skal jeg virkelig betale 750 kr. for et slag med en gummihammer? Det er jo vanvittigt!", var mandens svar

"Næ du", sagde mester - "du betaler 50 kr. for slaget og 700 kr. for min viden om, hvor jeg skulle slå."

Morale: Glem dog de timepriser og lad være med at se på beløbet. Se i stedet på, hvad udbyttet er for den pris, en opgave skal koste. Hvis det koster 10.000 kr. at tjene 50.000 kr. er det bedre givet ud end at betale 5.000 kr. for at tjene 10.000 kr.

Bare mine 5 cent   Og som jeg kan bedømme de løsninger, Raketfart har bygget, er 750 kr. pr. time bestemt ikke en høj pris. Slet ikke endda...

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)