OK... så fik jeg da tørt på!
Jeg er da ked af hvis mit tilbud virker flabet, for det var ikke meningen. Jeg forsøgte sådan set bare at komme med en prisramme for hvad jeg mente var realistisk og selvfølgelig skulle opgaven defineres næmere før jeg kunne give en endelig pris. Jeg gik lidt ud fra at Line i første omgang var på jagt efter hvad sådan noget ca. kan koste og da vi laver en del
webdesign for vores samarbejdspartnere, var det forholdsvis nemt for mig at slynge en standarpris ud. Du har måske ret i at det var lidt for hurtigt, men på den anden side set er det vel lidt omgangstonen på et forum. Hvis man vil have en dybdegående samtale om tingene sætter man sig vel ned i et mødelokale eller får en sludder over telefonen.
Jeg er ikke mobset, men føler da alligevel at jeg er nødt til at forsvare min timepris, hvis folk undrer sig over den. Jeg bruge eksemplet med Lines piratbukser fordi jeg er sikker på at hun også har mange gode grunde til at de heller ikke skal koste 70,- på samme måde som jeg ikke har lyst til at forære mit arbejde væk til spotpriser... Det håber jeg også at Line kan se.
Jeg beklager hvis min tone har lydt hårdere end den var tiltænkt. Jeg er rimelig ny herinde, så det kan være jeg lige skal lære omgangstonen at kende.... tanken var ikke at virke flabet.
Med venlig hilsen
Anders Fosnæs
Raketfart i/s