Det er også helt OK. Timeprisen på 700 er nok ikke så usædvanlig,
som du måske tror. Faktisk ligger masser af andre reklame-bureauer
væsentligt over den pris. Der skal også nok være nogle dygtige
designstuderende, som vil gøre det for mindre, men jeg synes som sagt,
at du skal tænke lidt over dit budget, og finde ud af hvor meget du vil
ofre. Ellers tror jeg konstant du vil rende ind i at dine forventninger
måske overskrider dit budget. Jeg havde med vilje undladt at indregne
korrektur for at imødekomme dig lidt, men jeg kunne jo sagtens risikere
at der også lige gik 2-3 timer med det. Hvis det skal være så billigt
som muligt, skal man jo altid gå efter en standardvare, og så kan du
sikkert selv løse opgaven (vælg skabelon, vælg farve, placer dit logo =
færdig).
Jeg er lidt forundret over at du virker SÅ overrasket
over timeprisen. Der er jo tale om en skræddersyet vare og derfor er
prisen som den er. Man kan jo heller ikke købe Haute Couture til
stangtøjs-pris. På din forside har du fx. et par drenge-piratbukser til
349,-. Det er jo en komplet urimelig pris i sammenligning med, at jeg
kan købe noget der ligner i H&M til 70,- (men så skeler jeg
heller ikke til kvalitetsforskellen og til at dine måske er lidt
smartere og lidt mere unikke).
Sikke en smørre. Jeg fornemmer at
vi nok er lidt for dyre for dig, men jeg var da lige nødt til at
forsvare vores prisniveau. Held og lykke i jagten!
Med venlig hilsen
Anders Fosnæs
Raketfart
i/s