Kære Aminoer Nu, hvor jeg har fået lavet et virkelig flot logo, vil jeg jo også gerne have en shop, der modsvarer det. Min shop skal selvfølgelig afspejle, at jeg producerer eksklusive, kvalitetsprodukter i et enkelt og smukt design. Pt. har jeg en standartshop via Scannet - og selvom jeg er og har været glad for Scannet fremgår det ret tydeligt, at det er et standartprodukt. Det er jo lidt ærgerligt, når jeg gerne vil udstråle noget andet. Jeg har holdt mig lidt tilbage mht. at undersøge andre muligheder, fordi jeg forestiller mig, at det er ret dyrt, og at det måske kommer til at tage for lang tid at blive fundet af Google. Mit spørgsmål er nu - hvad vil det koste mig, at få lavet et unik shop, der også bliver fundet af Google? Glæder mig til at høre fra dig/jer. Mange hilsner Line |
Hej Line
Jeg er igang med at lægge sidste hånd på første version af min shop (som scannet) på www.onlinebutik.biz.
Den er mulig at ændre 100% så man ikke kan se at den er en "hyldevare". Mht. Google, så studerer jeg selv SEO og min shop er på nogle ord fremme på første side.
Den koster kun 299,- pr måned og første måned er gratis.