Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en webshop?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer

Nu, hvor jeg har fået lavet et virkelig flot logo, vil jeg jo også gerne have en shop, der modsvarer det.

Min shop skal selvfølgelig afspejle, at jeg producerer eksklusive, kvalitetsprodukter i et enkelt og smukt design.

Pt. har jeg en standartshop via Scannet - og selvom jeg er og har været glad for Scannet fremgår det ret tydeligt, at det er et standartprodukt. Det er jo lidt ærgerligt, når jeg gerne vil udstråle noget andet.

Jeg har holdt mig lidt tilbage mht. at undersøge andre muligheder, fordi jeg forestiller mig, at det er ret dyrt, og at det måske kommer til at tage for lang tid at blive fundet af Google.

Mit spørgsmål er nu - hvad vil det koste mig, at få lavet et unik shop, der også bliver fundet af Google?

Glæder mig til at høre fra dig/jer.

Mange hilsner

Line

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:55
Hej Line

Jeg er igang med at lægge sidste hånd på første version af min shop (som scannet) på www.onlinebutik.biz.

Den er mulig at ændre 100% så man ikke kan se at den er en "hyldevare". Mht. Google, så studerer jeg selv SEO og min shop er på nogle ord fremme på første side.

Den koster kun 299,- pr måned og første måned er gratis.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:17
Vi kan da godt lave en luksusshop til dig. Vores shop løsninger starter ved ca. 15.000kr (inklusiv design og opsætning), men så er der til gengæld ikke udgifter til leje efterfølgende.

Hvis det skulle have interesse kan du kontakte mig på psj@taketwo.dk.
Gerne med en kravsspecifikation, så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et tilbud.

Forresten lige en detale; vi har desværre ikke tid til at påbegynde arbejdet inden september.
Men hvis det ikke er et problem at vi ikke kan komme i gang lige med det samme, så vil vi meget gerne arbejde sammen med dig.

Mvh Peder

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:35
Hej Line

Vi vil da gerne hjælpe dig med at få lavet en lækker og overskuelig shop-løsning. Vi har vores eget CMS-system med integreret shop-løsning og kan med udgangspunkt i dette skræddersy en løsning, så den bliver lige som du vil have den... ikke noget med skabeloner her

Mht. til Google opfylder vores løsninger stort set alle de krav der stilles i forbindelse med god søge-maskine-optimering. Derudover skal vi have en snak om hvad man rent indholds-/tekstmæssigt kan gøre på siden for at blive mere "google-venlig".

Vores priser på shop-løsninger ligger fra 20.000 og opefter alt afhængig af ambitionsniveau. Derefter er der ingen månedlig udgift til os - kun udgiften til webhotel, og dette kan fx. gøres for omkring 200,-/md hos Wannafind.dk. Mht. til prisen er det smarteste faktisk, hvis du afgører med dig selv hvor meget du vil ofre og så planlægger vi opgaven ud fra dit budget.... Det er lidt ligesom med biler: Man bestemmer selv om man vil købe en Fiat eller en BMW - de har begge 4 hjul og kan sådan set også begge køre.

Hvis du tror du kan bruge os til noget, er du velkommen til at kontakte mig på 76301080 eller 22345706

Med venlig Hilsen

Anders Fosnæs

Raketfart i/s

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Tilmeldt 10. Oct 06
Skrevet kl. 21:04
Kære Aminoer

Tusind tak til alle jer, der har responderet på min anmodning.

Umiddelbart kan jeg ikke helt overskue konsekvenserne af helt at droppe min Scannetshop og få lavet en helt ny fra bunden - er det da ikke muligt at arbejde videre med shoppen, som den er nu? - så den ikke ligner en standartshop så meget, som den gør nu.

Endnu engang tak for tilbudene!

mange hilsner

Line

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:16
Hej igen

Vi vil helt sikkert også kunne hjælpe dig med at kigge på skabelon-designet i din nuværende Scannet-shop. Afhængig af hvad vi finder ud af, vil jeg gætte på at dette kunne gøres for omkring 5000-7000 kr. Som eksempel på en skabelon-shopløsning vi har produceret kan du kigge på justbuyit.dk - Dit design skal selvfølgelig ikke være i samme stil, men eksemplet viser at en skabelon-shop ikke behøver at være kedelig.

Med venlig hilsen

Anders Fosnæs

Raketfart i/s

Telefon: 76301080

Mobil: 20805706

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:19
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:19
Hej Line
At have en unik shop, er nok også meget overvurderet,
det er en del bedre at have de rigtige produkter, til den rigtige pris og med den rigtige service.
Hvis du vil frem i søgemaskinerne, skal du måske tage et kig på Dandomains shop
som lige er kommet i en ny version, som de siger er optimeret til søgemaskiner,
hvad det så indebærer ved jeg ikke, men det må jo være bedre end ingen SEO.
Det er klart at man skaber en størrere Feel-weel for kunden hvis shoppen er
gearet og shinet up efter hvilke produkter man sælger, eller hvilken målgruppe
man sælger til, men at lave en sådan shop er jo selvsagt også noget der koster
kassen, og derfor bør man nok også vente med at investere i en sådan indtil man har
opnået en god omsætning.
Pengene vil være givet bedre ud på at få en masse beøsgene til shoppen,
enten vhj af Google Adsense, eller via SEO (søgeoptimering).
En ny potentiel kunde har iøvrigt også en stor tryghed i at kunne "finde rundt" i shoppen,
hvilket jo selvsagt er nemt når det er en standardshop, og derfor er en standardshop's slet ikke så ringe endda.
Jeg har en del gange været inde på shop's hvor jeg ikke har kunnet finde ud af at handle,
og det er jo direkte kritisk...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:26
Dato: 22-05-2007 21:15:55 Forfatter: Raketfart
 Som eksempel på en skabelon-shopløsning vi har produceret kan du kigge på justbuyit.dk - Dit design skal selvfølgelig ikke være i samme stil, men

Det virker ret kikset, at hele siden reloader med stor forsinkelse, når man "udvider" et menupunkt

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 10. Oct 06
Skrevet kl. 21:27

Jeg bliver nok mere og mere overbevist om, at min Scannetshop skal bestå omend i en redigeret udgave.

Anders - koster det virkelig 5000-7000 kr. for at ændre det grafiske udtryk?`

Mange hilsner

Line

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)