Hej, Jeg har ændret i wp-config.php så WP henter den danske sprofil. Det fungerer fint, og når jeg retter i .po filen og uploader den og .mo filen følger rettelserne med. Imidlertid kan jeg ikke finde den funktionalitet, der tillader at jeg indfører yderligere engelske ord som jeg selv oversætter til dansk. Hvordan indfører man en ekstra linje i .po filen så man kan sætte et nyt engelsk ord ind som jeg kan oversætte. I det plugin jeg roder med er der en del vendinger, som ikke er oversat, og heller ikke figurerer i den danske po fil. Det er nok bare en meget simpel funktionalitet i poEdit der tillader at man indsætter nye ord, men jeg kan ikke finde den. /Anders |
Anders Nielsen:Hej,
Jeg har ændret i wp-config.php så WP henter den danske sprofil.
Det fungerer fint, og når jeg retter i .po filen og uploader den og .mo filen følger rettelserne med.
Imidlertid kan jeg ikke finde den funktionalitet, der tillader at jeg indfører yderligere engelske ord som jeg selv oversætter til dansk.
Hvordan indfører man en ekstra linje i .po filen så man kan sætte et nyt engelsk ord ind som jeg kan oversætte.
I det plugin jeg roder med er der en del vendinger, som ikke er oversat, og heller ikke figurerer i den danske po fil.
Det er nok bare en meget simpel funktionalitet i poEdit der tillader at man indsætter nye ord, men jeg kan ikke finde den.
/Anders
You can try http://wordpress.org/extend/plugins/codestyling-localization/ (otherwise you may have to change the php files... but that isnt upgrade proof)