Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adwords optimering er der nogen der kan det?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg leder efter en der er SKRAP til at
optimere en adwords kampagne.

og en der ikke koster mesterkassen..

mvh. schioler

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 15:11
Tag fat i Sebastian Gullak fra NetInvade. Han laver også AdWords for SPAMfighter og er aktiv herinde :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:13
Hej Schioler

Jeg er ret skarp til at optimere AdWords (hvis jeg nu selv skal sige det)... :) (Rettelse: Det skulle jeg så ikke - tak Marcel :))

Jeg har sendt dig en PM.

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 15:26
Jeg har hørt Sebastian holde foredrag om emnet, og det gør han både skarpt og letforståeligt - så mon ikke der er noget om snakken.

Mvh.

René

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:29
ok, det lyder rigtig godt!

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:35
Hej Sebastian,

Jeg har startet en internetbutik i forbindelse med min detail butik hvor jeg sælger dametøj, kunne godt tænke mig og høre dig hvordan jeg bedst og billigst får noget trafik ind på siden?  

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:03
Hej Simbasven

Jeg ved ikke, om du kan få lidt indsigt i din situation ved at læse mit seneste nyhedsbrevResearch dit marked?
Jeg ved godt, at det ikke er et specielt positivt nyhedsbrev; men jeg føler, at jeg bliver nødt til at gøre opmærksom på forholdene under alle omstændigheder, da det er nemmere at forholde sig til tingene, når man VED, hvad man har med at gøre.

Venlig hilsen, Christian

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:42
Hej Christian, Det virker til at jeg måske har lidt held på min side, jeg har lige prøvet at sæge på 6 ord som vil kunne føre til vores hjemmeside. de første 3 ord var der mellem 0-5 sponsered links, de sidste 3 søgeord var der mellem 4 til 6 sider med sponsered links, disse søgeord var også mere generelle. Hvad vil du foreslå jeg skal gøre på baggrund af disse info. Jeg har læst dit nyhedsbrev omkring research dit marked og heldigvis som jeg på baggrund af dit nyhedsbrev kommer frem til en konklusion at der er et marked, please correct me if I am wrong... hvad vil næste skridt være?  MVH simbasven
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:59
Hej simbasven.

Det, der er vigtigt er, at finde frem til de søgeord og fraser, som genererer salg inde på din hjemmeside.

Så det har meget lidt at gøre med, om du har fundet nogle søgeord på din side, som der ikke er hård konkurence på. Det kommer helt an på, hvad du tilfældigvis har skrevet.

Du skal ligesom vende det hele 180 grader.

Så du skal starte med en research efter de bedste søgeord, der kan generere kunder for dig.
Når du har fået dig en ordentlig liste, så bør du teste søgeordene for at finde dem, der er fungerer bedst i netop din situation. 

Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)