optimere en adwords kampagne. og en der ikke koster mesterkassen.. mvh. schioler |
adwords optimering er der nogen der kan det?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jeg er ret skarp til at optimere AdWords (hvis jeg nu selv skal sige det)... :) (Rettelse: Det skulle jeg så ikke - tak Marcel :)) Jeg har sendt dig en PM. |
CEO / Partner @ Deducta Online Marketing
Mvh. René |
Hej Sebastian, Jeg har startet en internetbutik i forbindelse med min detail butik hvor jeg sælger dametøj, kunne godt tænke mig og høre dig hvordan jeg bedst og billigst får noget trafik ind på siden? ![]() |
Hej Simbasven Jeg ved ikke, om du kan få lidt indsigt i din situation ved at læse mit seneste nyhedsbrev: Research dit marked? Jeg ved godt, at det ikke er et specielt positivt nyhedsbrev; men jeg føler, at jeg bliver nødt til at gøre opmærksom på forholdene under alle omstændigheder, da det er nemmere at forholde sig til tingene, når man VED, hvad man har med at gøre. Venlig hilsen, Christian |
|
Hej simbasven. Det, der er vigtigt er, at finde frem til de søgeord og fraser, som genererer salg inde på din hjemmeside. Så det har meget lidt at gøre med, om du har fundet nogle søgeord på din side, som der ikke er hård konkurence på. Det kommer helt an på, hvad du tilfældigvis har skrevet. Du skal ligesom vende det hele 180 grader. Så du skal starte med en research efter de bedste søgeord, der kan generere kunder for dig. Når du har fået dig en ordentlig liste, så bør du teste søgeordene for at finde dem, der er fungerer bedst i netop din situation. Venlig hilsen, Christian |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)