Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link til side som brugeren allerede befinder sig på

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
Jeg er 95% sikker på at Google ikke tæller links til den selv samme side med i deres agoritmer


Ja, altså det er jo lidt fishy. I dn orginale udgave af PR algoritmen, tæller et A 2 A link med, men om det er blivet ændret, er jo lidt svært at gætte sig frem til, men jeg kan sagtens følge dig - der vil være stor grund til at fjerne pagerank pass ved et A 2 A, da de fleste ikke benytter det bevist.

I denne video, forklares at A 2 A oprindeligt overfører pagerank:


 

Omkring inludring af et  A 2 A link midt i en tekst, synes jeg altså det giver sig selv, at det nok ikke er synderlig brugervenligt at lope midt i det hele.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

---der vil være stor grund til at fjerne pagerank pass ved et A 2 A...

Hej igen Jonas,

Jeg er godt inde i den originale PR formel, som på sin vis er meget outdated, men den giver stadig en fornuftig idé om hvordan at linkjuice kan blive fordelt på hjemmesiden. Nu har Google arbejdet med søgemaskinen i rigtig mange år og det skulle bestemt undrer mig hvis de laver denne rookie-mistake og tager egne links med :-)

Jeg kan selvfølgelig ikke være 100% sikker, da jeg jo ikke kender deres eksakte algoritmer, men alt logik inden for linkstrukturering, crawling og brugervenlighed fortæller mig at det ville være tåbeligt at regne med :-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)