Jeg har haft en tråd i 'Jeg har et godt tilbud til dig' som jeg fik lukket efter eget ønske. Kan jeg få genåbnet denne igen? Det drejer sig om: http://www.amino.dk/forums/t/151148.aspx#1020935
Takker!
Så pyt da...
Men du behøver ikke overveje at bede om at få tråden låst igen, når du har fået nok henvendelser, og åbnet igen, når der igen er tid...
Dbh, John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tak for det, men jeg bad faktisk heller ikke om at få tråden låst, men skrev bare at tilbuddet ikke var åbent længere. Der er vel en forskel
Sikkert. Det er også derfor jeg læste din sætning - Jeg har haft en tråd i 'Jeg har et godt tilbud til dig' som jeg fik lukket efter eget ønske - et par gange, inden jeg besvarede dit indlæg.
Never mind. Vi er her for at hjælpe.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn