Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moderator: Kan jeg få genåbnet salgstråd?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:41

Erik Hamre:

Hej Amino Moderator,

Jeg har haft en tråd i 'Jeg har et godt tilbud til dig' som jeg fik lukket efter eget ønske. Kan jeg få genåbnet denne igen? Det drejer sig om: http://www.amino.dk/forums/t/151148.aspx#1020935

Takker!

Så pyt da...
Men du behøver ikke overveje at bede om at få tråden låst igen, når du har fået nok henvendelser, og åbnet igen, når der igen er tid... Skype-Wink
Dbh, John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:05

Tak for det, men jeg bad faktisk heller ikke om at få tråden låst, men skrev bare at tilbuddet ikke var åbent længere. Der er vel en forskelWink

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:13

Erik Hamre:

Tak for det, men jeg bad faktisk heller ikke om at få tråden låst, men skrev bare at tilbuddet ikke var åbent længere. Der er vel en forskelWink

Sikkert. Det er også derfor jeg læste din sætning - Jeg har haft en tråd i 'Jeg har et godt tilbud til dig' som jeg fik lukket efter eget ønske -  et par gange, inden jeg besvarede dit indlæg
Never mind. Vi er her for at hjælpe. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)