Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links! links! links! Fast linkbuilding - 1999 kr - Amino tilbud!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Så er tiden kommet til et godt tilbud på linkbuilding. Har du ikke selv tid til linkbuilding eller kunne du bare bruge lidt ekstra linkpower fra en meget erfaren linkbygger så se med her. Jeg tilbyder i al enkelthed følgende:

Linkbuilding - 7,5 timer pr. måned - 1999 kr (ex moms)

Kort sagt, for 1999 kr pr. måned får du en dags effektivt arbejde fra en erfaren linkbuilder. Ingen binding, intet abonnement og ingen spildtid.

Har du brug for at outsource din linkbuilding?

Linkbuilding er stadig ekstremt vigtigt for gode placeringer i Google. Det er også noget der kan tage meget tid at gøre selv, især hvis du ikke er en haj til SEO. Når du outsourcer din linkbuilding til mig kan du bruge tiden på det du er bedst til fordi jeg bruger tiden på det jeg er bedst til. Jeg har flere års erfaring med SEO og især linkbuilding for store og små firmaer.

Hvad får du for pengene?

Du får effektiv linkbuilding både i forhold til resultater og penge. Jeg bruger ikke tiden på at tilmelde dit site til en række linkkataloger med marginal SEO værdi. Derimod får du adgang til alle mine resourcer som jeg har bygget op gennem tiden. Jeg kan garantere links i tekst indhold på danske sider med Page Rank, i mange tilfælde links som konkurrenten aldrig kan få. Derudover bruger jeg en bred vifte af metoder hvor jeg mener tiden er bedst brugt mest danske men enkelte udelandske. Jeg forsøger altid at være på forkant med hvad der virker bedst nu - ikke for et år siden. Jeg bruger ikke spam, linkkataloger eller ligegyldige blogkommentarer og ingen ineffektive metoder. Det er den samme linkbuilding som før har givet mig og mine kunder adskillige 1'ste pladser i Google.

Jeg tracker desuden dine placeringer i Google - uge for uge - og giver dig ved månedens udløb en rapport over det udførte arbejde inkluderet dine placeringer. Sådan kan vi direkte måle effekten af arbejdet.

Hvordan kommer du igang?

Send mig en PB med eventuelle spørgsmål du skulle have, så kan vi tage den derfra, eller lad os gå videre på mail, telefon eller Skype. Er du i Københavns området kan vi eventuelt mødes til en kop kaffe.

Det jeg behøver fra dig er hvilke søgeord og url'er du gerne vil placere dig på og så 1999 kr forudbetalt. Du binder dig ikke for mere end en måned ad gangen, selvom jeg selvfølgelig håber på at du bliver så glad for arbejdet at vi kommer til at lave en lang aftale.

Referencer?

Jeg har linkbuildet for adskillige store og små danske virksomheder igennem de sidste par år, men der er næppe nogen af dem der vil skilte med det her på Amino. Jeg har også hjulpet et par Aminoer tidligere, så måske skriver de her i tråden. Er du stadig i tvivl så send mig bare en PB!

Mvh

Erik Hamre

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har været dejlig meget interesse, så jeg lukker lige for flere nye henvendelser indtil videre:)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der blevet plads til et par mere i denne omgang!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu når den er åben igen, betyder der at tilbudet er der igen?
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Har sendt pm:)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik :)

Lyder super interessant! Kan du bare sådan ca. give et tal på hvor mange links du kan skabe på 7,5 timer? :)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun på dansk eller også engelsk?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Nu handler linkbuilding jo ikke om antal men om kvalitet, alene af den grund kunne jeg jo sagtens garantere et par tusind links, men den slags linkbuilding får du ikke her, da det ikke er effektivtSmile

Jeg kan dog godt garantere at der følger en garanti på gode links (unikke tekster, høj pagerank, permanente links) med - også et minimum antal - men så må du lige sende mig en PB for det holder vi privat!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Er det kun på dansk eller også engelsk?

Hej,
Det er både links på dansk og engelsk, eventuelt andre sprog hvis en god mulighed viser sig.
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige nu er der nogle andre der kører linkbulding for mig, og det bliver nok for overdrevet med links, hvis du kører hårdt på samtidig, men vil meget gerne hyre dig på et senere tidspunkt!

Det virker som om at du har styr på det :) 

- Alexander Baandrup Larsen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)