Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg tage for et møde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg har en lille freelance designvirksomhed: www.symbiotic.dk - hvor jeg designer hjemmesider og Apps.

Ifbm. diverse projekter tager jeg ind imellem til Kbh. til møder. (Er bosat i Odense)

Jeg har bestemt mig for at møder ifbm. nye projekter som vil give en indtægt er gratis for kunden, uanset hvor i landet de befinder sig. Men hvad synes I jeg kan tillade mig at tage for efterfølgende møder ifbm. et projekt?

De gange hvor jeg har været til møder, tager det gerne en dag, incl. transport. Og der kan jeg ikke arbejde for nogle andre kunder. Jeg vil dog heller ikke bare 'charge' løs, og dermed få kunden til at vælge en anden freelancer, som bor tættere på... Hvad gør I ?

Vh A. Marcuslund / Symbiotic

Digital freelance Art Director / grafisk designer af Web og Apps.

Portefølje: www.symbiotic.dk • Skype: allanmarcuslund • Mail: am@symbiotic.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:46

Transport timer 50% af konsulenttimer. Toget fra Odense til Kbh 1,5 time hver vej hvis det er en som bor i storkbh. sager det hurtigt 30-45 min. Hvis du kan dit kram vil kunden jo også betale. Hvis det er tit så kan man jo finde en spec. pris som i bliver enig om. det er jo en forhandling

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:25

Lyder meget fornuftigt. Tak for dit input.

Digital freelance Art Director / grafisk designer af Web og Apps.

Portefølje: www.symbiotic.dk • Skype: allanmarcuslund • Mail: am@symbiotic.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25

Ja det, eller statens takster for antal km.. Alternativt tager man det op med kunden, og aftaler en fast pris den slags koster, så man er sikker på at kunden syntes det er fair :)

I disse tider, er mange kunder glade for at være budget bevidste.. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)