Ahaaaaa. Så er jeg med. BONES.....
Ja dem kender jeg ikke lige prisen på.
Som Christen siger så skal man nok finde nogen med eet godt netværk. Ellers skal du jo ud og snakke med dem der bruger sådan nogen. (BONES ect.) Men igen som pernille sagde. Så er det sådan nogle som sender børnetøj ect ud til børne familier som kan gøre god reklame.
Har lige siddet og snakket med min kone om din ide. Hun siger:
Alt efter prisen og leveringstid og min ordre kunne man jo sælge dem direkte til børnefamilier. Enten kunne man betale ekstra for at sætte sit eget præ på embalagen, ellers er det dit loge der er på og der med reklame. Jeg vil personligt gerne købe sådanne (det kommer an på prisen) og kunne have med når vi kører bil eller er på en mindre tur. Så slipper jeg for at skulle se på den store pusletaske som min kone slæber med når vi skal ud. For den er fyldt op med bleer og vådservietter, tøj osv.
Så du skal måske prøve at kontakte alle de
webshops som sælger børnetøj og se om de ikke kunne sælge nogen. Ellers kan man også prøve sådan noget som Trendsales???
Jeg tror egentlig at hvis det skal ud til børnefamilier så skal man lave noget smart med at der er 10 stk der er klisteret sammen, så de ikke ligger og flyder rundt i tasken..
Ja, det var lidt mere herfra.