Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig/Gratis distribution

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Det er enkeltsykspakninger med én serviet...ligeom dem man får på flyet

Morten

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:03
Jeg ved ikke lige hvad en enkeltstykspakning koster,(måske dere er andre der ved det)  men man kan købe en "stor"/normal pakke i supermarked for 17-25 kr. (ca 80 stk)

Skal man have de lidt bedre (Huggies) koster de vist omkring 30-35 kr. (de er gode)

Bare så jeg forstår det rigtigt er det så på servietten der kommer logo på eller er det på indpakningen??

MSB
Tilmeldt 18. May 07
Skrevet kl. 21:06
Det er enkeltstykspakninger med logo på emballagen. Du får dem også nogle gange hvis du spiser spareribs eller lignende. Andre typer, med ethanol, bruges til tastatur og lignende.
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 21:23
Ahaaaaa. Så er jeg med. BONES.....

Ja dem kender jeg ikke lige prisen på.

Som Christen siger så skal man nok finde nogen med eet godt netværk. Ellers skal du jo ud og snakke med dem der bruger sådan nogen. (BONES ect.) Men igen som pernille sagde. Så er det sådan nogle som sender børnetøj ect ud til børne familier som kan gøre god reklame.

Har lige siddet og snakket med min kone om din ide. Hun siger:

Alt efter prisen og leveringstid og min ordre kunne man jo sælge dem direkte til børnefamilier. Enten kunne man betale ekstra for at sætte sit eget præ på embalagen, ellers er det dit loge der er på og der med reklame. Jeg vil personligt gerne købe sådanne (det kommer an på prisen) og kunne have med når vi kører bil eller er på en mindre tur. Så slipper jeg for at skulle se på den store pusletaske som min kone slæber med når vi skal ud. For den er fyldt op med bleer og vådservietter, tøj osv.

Så du skal måske prøve at kontakte alle de webshops som sælger børnetøj og se om de ikke kunne sælge nogen. Ellers kan man også prøve sådan noget som Trendsales???

Jeg tror egentlig at hvis det skal ud til børnefamilier så skal man lave noget smart med at der er 10 stk der er klisteret sammen, så de ikke ligger og flyder rundt i tasken..

Ja, det var lidt mere herfra.

MSB
Tilmeldt 18. May 07
Skrevet kl. 21:33
Hej Martin

Ja det har taget lidt en drejning. Er lige ved at afslutte en 50 siders forretningsplan om vådservietter. Der er dog rigelig konkurrence med salg direkte til børnefamilier. Jeg vil fokusere på enkeltstykspakninger og salg til virksomheder, hvor de kan få lavet deres eget tryk på emballagen. Jeg er dog lidt usikker på hvordan de skal få dem distribueret rundt og hvor mange de vil købe ad gangen. Hvad ville Nokia eksempelvis gøre hvis de skulle have distribueret 30.000 vådservietter rundt på en festival. Umiddelbart tage kontakt til boder og barer, m.m. 

Morten

Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 21:42
Ja jeg kom vist lidt ud på et side spor. Men når tankerne ruller der ud af, så.........

Jeg tror helt sikkert at de skal stå i boder, øltelte ect. Jeg tror ikke at der er nogen fidus i at der er en smuk pige der går rundt og deler dem ud. Hvis vi snakker om festival kan man måske også have nogle automater hvor man kan trække dem. For hvis de bare står frit så igger de over aalt. Men Så kan kunder da ikke benægte at man ikke ser dem. De ligger som et gulvtæppe på hele Roskilde festivalen.

Ja lidt mere tanke spin herfra.

MSB
Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:04
Hej Morten,

Jeg vil råde dig til at teame up med et samplingfirma, så du kan tilbyde dine potentielle kunder en færdig pakke. Det kunne bl.a. være Dansk Samplingservice, Promoters eller admore|ambient (som jeg for en god ordensbskyld skal nævne at jeg selv er partner i).

Mht. indsalg til virksomheder bør du huske at få lavet nogle beregninger på kontaktpriser og effekt, der er mange der tilbyder alverdens eksponeringsmuligheder, men jeg synes din er oplagt på flere områder.

Mht. festivaller etc. så skal du ikke forvente at man bare gratis kan dele forskellige typer af merchandice ud - det er en stor del af deres business.

Men kort sagt - gør det let for dine kunder at sige ja - jo mindre praktik for dem jo bedre.

Mvh

Christen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)