Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig/Gratis distribution

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at overveje hvordan jeg kan få distribueret nogle vådservietter med reklametryk ud til folk på en billig måde.

De er idéelle mange steder, men jeg ved ikke hvordan jeg skal få dem ud til folk.

De ville eksempelvis være rigtig gode på en festival.

Nogle der har gode idéer eller erfaringer?

Morten

Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:02
Hej Morten,

Du er meget velkommen til at tage fat i mig - vi har et veludbygget netværk af over 300 cafeer i Danmark.

Der er måske en mulighed for et samarbejde?

Mvh

Christen

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:25
Er vådservietterne også egnede til at ha'' i tasken eller bilen, til når børnene har fået grisede fingrer eller pludselig har is og chokolade helt op til ørerne?

Dvs. ingen skadelige stoffer, parfume, parabener etc.?

For så kunne du jo lade sådan nogle som mig, der har en webshop der henvender sig til børnfamilier, sende et par stykker med hver pakke.

Du er ihvertfald velkommen til at kontakte mig: mail@lillebi.dk

Pernille - www.lillebi.dk

Tilmeldt 18. May 07
Skrevet kl. 15:41
Hej Pernille

Det lyder rigtig godt. Jeg beholder dig lige som kontakt. Servietterne er ikke sat i produktion endnu, men det forventes at komme i omløb ca. 1. juli.

Vådservietterne vil blive deklareret i samarbejde med Astma-Allergi Forbundet. Dvs. ingen parfume, ingen triclosan eller andre skadelige stoffer. Jeg har talt en del med Astma-Allergi Forbundet og de anbefaler faktisk at man bruger metyl-, etyl- eller propylparabener. Jeg kan forstå at der har været en del skriverier om brugen af parabener (bl.a. at det kunne fremkalde østrogen lignende hormoner som kunne medføre kræft). Jeg har ingen speciel viden om emnet, men Astma-Allergi Forbundet fortalte mig at det var noget journalistisk opspind og både miljøstyrelsen og kræftens bekæmpelse går ind for brugen af parabener. Du kan evt. selv kontakte Ewa Daniel fra Astma-Allergi Forbundet hvis du har spørgsmål til det. Jeg vil dog gerne have kritik på emnet.

Morten Nørsten 

Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 15:50
Hej Morten,

Hvis de er deklareret af astma og allergiforbundet er jeg tilfreds  

Så skriv endelig til mig hvis det bliver aktuelt, så skal jeg nok sende en, eller hvor mange du nu synes, afsted til alle kunder!

Pernille - www.lillebi.dk

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 15:58
Hvorfor læste jeg lige overskriften som: Bill Gates...
Tror jeg er skadet...

Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 16:06

Nu ved jeg selvfølgelig heller ikke hvem du er... men det har da også lidt at sige hvis logo der kommer på servietterne

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:38
Som Pernille skriver så vil de da være perfekte at sende ud til børnefamilier sammen med noget børnetøj. Vi køber mange af dem som vi bruger i dagligdagen.

Jeg ser frem til at hører mere.

Held og lykke.

MSB
Tilmeldt 18. May 07
Skrevet kl. 17:12
Det er godt at høre nogle kommentare. Jeg er først ved at opstarte, men forventer at være i gang omkring 1.juli. Jeg kan lige sende nogle prøveprodukter rundt når jeg når så langt. Hvad plejer I at give for vådservietter i enkeltstykspakninger?

Morten

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 19:56
Hej Morten.

Når du skriver enkeltstykpakninger, mener du så en pakke som man køber i brugsen eller en pakke med en i?

MSB
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)