Jeg købte igår et nyt domæne og webhotel på Unoeuro. Man modtager derefter en mail fra dem hvori der står at man snarest vil modtage en mail fra DK-Hostmaster hvor man skal aktivere sit domæne. Jeg har ikke modtaget sådan en mail endnu og DK-Hostmaster har heller ikke svaret mig på den mail som jeg efterfølgende valgte at sende til dem.
Har du andre domæner? I så fald så login på DK-hostmaster med dit login, så vil du på forsiden få en meddelelse om at du har et domæne du skal aktivere.
Normalt får man mailen senest et par timer efter.
Du kan ikke skrive mails til Unoeuro? Har du svaret mailen fra dem? Opret dit spørgsmål som en supportticket i selvbetjeningen, de plejer at svare ret hurtigt, også i weeekenden.
Altså nu ved jeg jo ikke hvad i har aftalt, men imo er det lidt dårlig stil at skrive hans domæne. Hvad hvis han egentligt gerne ville havde været anonym med det domæne på sin amino bruger?
Jeg ved godt det bare var for at være rar, og give et backlink. Men alligevel, i har delt nogle informationer uden om amino, som du måske ikke burde smide på amino?