Hej Sebastian. Ja, det kan jeg jo kun læse som, at du giver mig ret. Og du forklarer også fint HVORFOR det er sådan. Men for Søren, hvor bliver det kedeligt, når alle kanterne er filet af, af alle de instanser, du nævner ![]() Det sporadiske, overraskende og anderledes er jo lagt totalt dødt inden den oprindelige ide er kommet igennem hakkemaskinen... Til din liste kan jeg så lægge store organisationers mangel på mobilitet: At een afdeling kaster opgaverne over væggen til den anden afdeling. Eller opgaven slet ikke lander til at begynde med. At virksomheden slet ikke opdager udfordirngen til at begynde med. Eller: "Det har vi ikke tid til" "Det skal vi liige holde et møde om - jeg har tid om 3 uger" "Det er ikke mit bord" Skift af ansvarlige i forløbet Og mangel på overblik over, hvad den langsigtede plan egentlig er. Min egen erfaring er, at selv en god annonce, der er fremstillet ud fra best practice kan blive mange gange bedre, hvis bare man tester. Men ja, det er da en afvejning, om man skal skifte kampagne hvert kvartal eller bruge ressourcerne på at toptune tingene og få noget langtids-effekt af den energi, man lægger i det. Jeg ville til enhver tid gøre det sidste. |
Hej!
Som du selv siger er du måske for lille til de store reklamebureauer, men så kan du jo prøve et mindre.. Vi kan levere et godt begynder banner til en meget fornuftig pris.. Hvis du er interreseret er du velkommen til at sende mig dine tanker til info@officespace.dk og så vil vi meget gerne komme med en uforpligtigende kladde..