Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kender i ACN ?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender til ACN

Hvis ja, så vær venlig at fortæl lidt om jeres erfaringer.

Mvh Alexandder Ahle Bæk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en søgning her på Amino, der har været mange tråde omkring ACN Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

hej Alexander,

Glem det og kom igang med noget ordentligt, ACN eller andre ligende er ikke værd at bruge tid på.

-

Peter

Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold dig væk fra den..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg har oplevet nogle kammerater, som startede i Holstebro for godt et halvt år siden - det går vist ret godt, og de er lige kommet hjem fra en vellykket forretnings- eller måske hyggetur? til et varmt land i syden. 

Derudover er mine erfaringer, at det ikke, netop NU, er særligt udbredt i Århus-egnen, hvor jeg har min base. Dem jeg kender holder til i Holstebro og det vestjyske, hvilket vil give mig en en potentielt langt større fordel, ved at være i Århus, som jo er omkring fem gange større. Og jeg har lagt mærke til det store boom af unge LR-sælgere i Århus. 

Er der mulighed for at I kan argumentere for, eller begrunde, hvorfor at det ikke er en god idé? 

Det ville være meget dejlige for mig, hvis I kunne stille nogle scenarier op. Jeg er selvfølgelig indforstået med at der altid er nogen der sidder oppe i toppen og virkelig skummer fløden...

Mvh Alexander Ahle Bæk

Fra Hegnshusene 54
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Fra  Service Group Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørger du folk herinde får du mest negativt svar hvilket er godt da ACN er noget værre lort. Men hvis du føler du gerne vil spilde tid på luft og tom snak så meld dig endelig ind og spild nogen penge samtidig med at du dræner dig selv for kræfter for til sidst at indse at du har spildt din tid på noget møg .. Det var ihvertfald tilfælden for mig :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen, jeg vil meget gerne have nogle holdbare argumenter. Evt. jeres egen oplevelse.
Mvh Alexander Ahle Bæk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Alexander Ahle Bæk:
Er der mulighed for at I kan argumentere for, eller begrunde, hvorfor at det ikke er en god idé? 

Er selv i LR, men skal forsøge at forholde mig objektivt til emnet. Wink

Det ACN rekrutteringsmøde jeg var til for et års tid siden var simpelthen så kliche-agtigt, og indeholdt alle de ting, jeg selv forsøger at undgå for enhver pris.

For det første vidste jeg ikke, at det var et ACN møde jeg var inviteret til. Havde bare fået at vide at det var en forretningsmulighed.

Af de 50 personer der deltog, var ca. halvdelen af salen eksisterende forhandlere - og den fik ikke for lidt med høj musik og klapsalver. Jeg har også været til en "ægte" pyramide-præsentation i Tyskland i 90'erne, og det her mindede meget om det. Smile

Det var selvfølgelig en af top-earnerne der holdt indlæg om, hvor mange penge man kunne tjene, og en stor del af aftenen gik med at fortælle om dette.

Personligt er jeg også meget imod opstartsgebyret. Jeg forstår fuldt ud ACN's argumenter for, hvorfor det er der, men i mange andre firmaer kan det gøres for langt under det halve.

Ovenstående er ikke et forsøg på at afskrække dig - du skal blot være opmærksom på, om dit potentielle team opererer på samme måde - for der er ingen tvivl om, at det afskrækker flere end det tiltrækker.

Men hvis du ellers ikke har noget imod opstartsgebyr og forretningsmetoder - så synes jeg da du skal give det et forsøg.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jamen hvis du har sælgergenet og er villig til at betale for at få lov at sælge andres produkter, så skal du da bare hoppe ud i det. Du kender vel mange, der ønsker sig et halvdyrt fastnetabonnement med en forældet videotelefon, som TDC tog af hylderne for en del år siden efterhånden.

Du kan ligeledes sælge POW! mobilabonnementer fra Call Me. Jeg mener startsatsen ligger på 1% af kundens forbrug. En mobilkunde skifter vel i snit selskab hvert andet år og hvis de bruger et par tusinde om året, så tjener du omkring 40 kr. pr. ny mobilkunde du skaffer.

40 kr. kan være ganske udmærket, men du mister nok nogle venner og bekendte undervejs, efterhånden som de bliver trætte af at høre om mobiler, telefoni og gode forretningsmuligheder.

Så er der selvfølgelig også bredbåndsdelen. Der samarbejder de med Skyline, så vidt jeg husker. Jeg ved ikke hvordan dækningen er i Århus, men det er ikke alle steder i landet, at kunderne er lige tilfredse.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Alexander Ahle Bæk:

Igen, jeg vil meget gerne have nogle holdbare argumenter. Evt. jeres egen oplevelse.
Mvh Alexander Ahle Bæk

Hej Alexander

Det gælder om at sortere i de svar du får. Nu er ACN's produkter ikke raketvidenskab, så selvom jeg er MLM'er, så er ACN noget af det jeg sortere fra. Jeg er fuldt tilfreds med mit abonnement hos 3, og videotelefoni er ikke lige mig, skal jeg endelig bruge det så er Skype fint.

ACN har i årevis haft et startgebyr som ingen med kendskab til MLM kan forklare (har været til et af møderne 3 gange, dog gik jeg med det samme sidst).

Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil høre egne oplevelser, dem hører vi ikke så tit - og oftest så er det i forbindelse med en ven/familiemedlem der oversælger.

Man kan jo hive et par fine citater frem "lytter du til meninger eller lytter du til erfaring"...(mener det er Kiyosaki, men kan pludselig ikke finde citatet)..Lad ikke støjen fra andres meninger drukne jeres egen indre stemme"...Steve Jobs.

Der er helt sikkert nogle der vælger at give op, når de får råd fra Amino...Skal man kaste sig over noget andet... jeg var for nylig inde til et foredrag med Anders Søndergaard, som fortalte at 80% af de "normale " forretninger lukker indenfor de første 5 år og de fleste arbejder gratis de første par år. Jeg kunne godt tænke mig at høre dem der HAR været involveret i MLM, hvor længe, hvor mange timer om ugen og hvornår de kastede håndklædet i ringen, for ofte syntes jeg folk nævner den hurtige formue som værende problemet med MLM...(dem syntes vi har fået ryddet pænt op i)...

God vind.

Martin

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)