Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum som alternativ til navision?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-05-2007 08:43:12
Forfatter: Rasmus Nørgaard
Jamen, så kommer jeg da med det chokerende tal. Vi har haft en repræsentant fra NAVI PARTNER på besøg og han kom idag med et ''tilbud'' på den løsning vi gerne ville have. Vi havde godt nok bedt om flere tillægsmoduller, men vi fik sgu et chok da prisen kom idag. 320.000 kr. WTH! Er de fuldstændig hjernedøde? Nå ja, så kunne vi da også leje, ikke lease, men leje licensen til ca. 10.000 pr. måned. WTH! Og oven i de 320.000 kr. kommer årlig opdatering/vedligeholdelse af systemet til den nette sum af ca. 15.000! HALLO! Det er ikke Mærsk I har besøgt, men et nystartet firma. Behøves jeg at tilføje, at vi overvejer f.eks. SummaSummarum?


WTF.. allerede der kan man se at Sælgeren ikke har realitetsfornemmelse. Jeg ville aldrig nogensinde give den pris til en relativ nystartet virksomhed UDEN at komme med nogle alternativer. Han må sgu da kunne fatte at en nystartet virksomhed ikke kan smide 350K i en regnskabsløsning... nogle af de store forhandlere simpelthen ikke er vant til at håndtere små virksomheder.
 

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Mine erfaringer med navision-konsulenter er, at de i bund og grund er programmører (inden for navisions rammer) med sans for økonomi.
Jeg vil skyde på at prisen, om du vælge en er navi-konsulent (navi-programmør) eller en alm. programmør, vil være nogenlunde den samme.
Så det er nok mere de andre faktorer, som bliver nævnt i disse indlæg, som du skal kigge på. - Indkøbspris, mulighed for klient/server-løsning, ect.

Vedr. dine ønsker, så kan jeg ikke se nogen problemer i at løse dem vha. programmering eller eksisterende værktøjer/moduler (som dem anette nævner), dog kræver det en uddybning.
Summa skulle være ret nemt at programmerer op i mod, da data ligger i
alm. tekstfiler (jeg har dog ikke set data fra den nyeste version).

Alt om både i Danmark

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)