Jeg synes, at idéen er rigtig god. Det kræver nok, at du selv kan finde ud af at skrue i sådan en, for at det kan løbe rundt... Men synes idéen er god.
DEt kræver god markedsføring og nogle samarbejdspartnere, for hvem skal skaffe kunderne? Det kommer jo ikke af sig selv, men måske en aftale med div. hoteller og turistbureauer kan hjælpe ideen på vej.
Herudover kræver det jo en vis investering i en scooter-park som ikke forrenter sig selv de første par år... Men super idé.
Gør det evt. med elektriske knallerter og få en grøn profil - det kan hjælpe markedsføringen.
Det har tidligere været en tråd oppe om emnet på amino.
Jeg blev af en eller anden årsag ikke klogere.
Jeg har selv prøvet at starte dette koncept småt op engang, - men kom ikke videre fordi jeg ikke kunne få en fornuftig dialog med et forsikringsselskab.
God ide. Hvis du har set nogle af Thornings videoer, som en anden også er inde på, så er det en god ide med fancy farver og evt små catch kommentarer. Få evt et samarbejde med nogle der laver spøjse hjelme. Jeg har set nogle sjove cykelhjelme, jeg mener de er lavet på staden. Hvis de også kan levere hjelme til knallerter. God vind.
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253