Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlader store webshops Amino?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst en masse interessante indlægs her om webshops.Jeg har lagt mærke til "nogle" webshop har været rigtige aktive herinde, men med tiden og med successen har de næsten "forladt" Amino.Jeg tænker på tre webshops:

Min-mave.dk
jakodan.dk
houseofkids.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja og der kan nævnes endnu flere af "de store" som nedjusterer deres aktivitet på Amino.

Hvad grunden er kan man jo kun gisne om, men jeg tror at indsatsen ikke står mål med indtjeningen, og deres kræfter derfor er bedre brugt på andre ting.

Når først man har fået succes, og siden sælger sig selv f.eks. vhj. af word og mouth eller generelt omdømme, har man ikke længere behov for at promovere så intensivt her på Amino.

Min-mave f.eks. har vist nok flere sidevisninger end amino, så det giver sig selv, og er blevet det site som er et must, når man tænker på at få børn eller allerede er gravid.

House of kids har sikkert fundet forskellige forums, der er mere målrettet mod målgruppen, og bruger krudtet der.

Jakodan har nok bare fået generelt travlt, og har ikke tid til at hygge her i forummet.

Man kan jo også nævne Schneidereit, Redweb og DeMib, som aktører som tidligere var store bidragsydere, der ikke længere bruger tid på at sende indlæg ind.

Man kan dog se at de stadig holder øje med tingene, og smider kommentarer, når der er ting af deres interesse der bliver nævnt, eller når de har noget nyt der skal have et PRboost.

Og lur mig, om ikke de får en alert, når deres navn bliver nævnt her i tråden.Wink

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tralvhed :)

Så enkelt kan det nok siges - jeg arbejder 80-100 timer om ugen og hvis det var menneskeligt muligt kunne jeg snildt finde noget og lave i yderligere 80-100 timer så man må jo prioritere.

Men heldigvis for Alerts på givne ord og en hurtig gennemlæsning hist og her :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er vel en naturlig udvikling.
Mange finder Amino på et tidligt stadie, hvor de ikke er særligt dygtige.
Så bruger de Amino og finder en masse kontakter og får en masse viden.
Når de så har lært nok, så er de samtidig blevet væsentligt større, og har ikke tid, eller så meget brug for Amino.
 
Så når jeg ser at folk ikke bruger Amino så meget mere, bliver jeg så uendelig stolt, for det betyder som regel at de er bragt videre i deres iværksætterliv og det er jeg stolt af :-)

Og ja, de fleste af dem følger lidt med i hvad der sker, for de ved godt hvad der var med til at gøre dem store :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og lige en lille pussighed :-)
Nicolai (Direktør i Amino) og jeg, ejer godt 45 % af Min Mave :-)
Og vi er da rimeligt aktive på Amino.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldt ud korrekt når alt virker er man mere aktive egen side der er så meget der skal laves 

jeg fået kontakte webmaster egen side , starter flere år siden med en flash hjemmesiden der er svær at optimere til google

seo spørgsmål

opret under blogs 

hvordan starter med cvr nummer

jeg fandt computer der kan klare mine krav og er lynhurtige og kan arbejde med flere ting på engang

jeg leder dog stadigvæk efter når jeg nu fandt computer fik det i ordnen , men programmet virker ikke ideelt i wordpresse der  retter det ikke stavefejl imens jeg skriver .http://www.amino.dk/forums/t/156892.aspx#1060447

i alt har jeg fået alle mine svar næsten igennem amino.dk 

jeg er super glad for amino.dk jeg  men vil da gerne have alt lykkes for mig så min iværksættere passion gør jeg arbejder konstant på at finde en løsning når man har problemer .

imens man veneter løbende på løsninger kan man lige så godt deltage lidt mere i debatten her på amino.dk  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Nicolai (Direktør i Amino) og jeg, ejer godt 45 % af Min Mave :-)
Og vi er da rimeligt aktive på Amino.
 

Det ville da også være et mærkeligt signal, hvis indehaverne af et forum ikke selv var tilstede og brugte det..

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:
Det ville da også være et mærkeligt signal, hvis indehaverne af et forum ikke selv var tilstede og brugte det..

 

Nej det ville det ikke, da Amino i dag er blevet voksen og kankalre sigselv uden Hr. M.T. hele tiden våge over Amino, så derfopr er det kunnaturligt at Martin ikke skrive så meget mere herinde, som jeg huskerfra begyndelsen, hvor han var med i ALLE tårde.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:
som jeg huskerfra begyndelsen, hvor han var med i ALLE tårde.

...og havde forskellige navne, når han svarede på sine egne spørgsmål Zip it!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:
Det ville da også være et mærkeligt signal, hvis indehaverne af et forum ikke selv var tilstede og brugte det..

Yes

 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)