Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaringer med office firma og pro er de bedre og hvordan fungere de i mail SharePoint Foundation 2010 eller SharePoint Server 2010

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har fået mit ordblind program nu , dog virker det bedste i samarbejde med microsoft word , har jeg fundet ud ad nu .

findes der er en måde man kan få det ind i wordpresss alle mine sider er i wordpress

meget stort arbejde vis jeg skal bruge programmet og skrive perfekt i word presse 

det er fordel at kunne side rette i siden og se stave fejl i wordpresse og den retter imens jeg skriver end jeg skal kopiere over i microsoft word for at se alle fejlene , desuden kan man skrive links med mere i wordpresse min daglig dag ville fungere nemmere jeg kunne langt lettere rette stave fejl frit alle mine sider 

jeg kan ikke se på google søgning løsning på mit problem , jeg tænker der er disse 2 her løsninger på mit problem 

• vil gerne købe tillægges programmer vis det , det der skal til 
  • plug in vis det der det der skal til 
computer der er  købt denne er her model og den er har jeg op garderet den maksimalt http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=203&products_id=4290&osCsid=5408b411e2dac54e20c510c8d32c0857 
 grundene er mange den fungere perfekt til mit program ordblind og den er lille imens derfor valgt denne her model.
jeg håber på nogle har en ide hvad der kan hjælpe en , så man selv kan side rette stavefejl frit , jeg ville blive super glad for alle ideer og input 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55

jeg ville blive super glad for respons 

er det ok kun med microsoft word 

jeg hørt lidt om microsoft writer fungere , når man er oprette igennem msn , den sagde dog det ville fungere bedre ved downloade programmer men der var links videre til massevis programmer , jeg kunne slet ikke finde ud ad hvad skulle vælges , ved i hvad der virker bedste skal man have den nyeste Microsofts på sin computer jeg kan se visse at dem man vælge 

ser ud sådanne her programmer ville gøre det lettere ved brug hjemmesider er det korrekt forstået http://www.microsoftstore.dk/shop/da-DK/Microsoft/Visual-Studio-LightSwitch-2011-(Engelsk)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael

Jeg tror det nemmeste for dig vil være at skrive dine tekster i word, som fungerer sammen med dit program for ordblinde.

I Wordpress har du knappen: indsæt fra word

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:07

Karsten Sønderup Hansen:

Hej Mikael

Jeg tror det nemmeste for dig vil være at skrive dine tekster i word, som fungerer sammen med dit program for ordblinde.

I Wordpress har du knappen: indsæt fra word

hvad så når man vil opdatere på siden og der er links på siden og billeder , derved det er meget svært at opdatere siden løbende , vis programmet ikke virker i wordpresse 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14

Det er desværre et problem. Kan du ikke indsætte teksten i små bidder, så du ikke overskriver dine links og billeder når du opdaterer.

Din ordblindhed giver dig nok en del ekstra arbejde du ikke kan slippe uden om.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:26

Karsten Sønderup Hansen:

Det er desværre et problem. Kan du ikke indsætte teksten i små bidder, så du ikke overskriver dine links og billeder når du opdaterer.

Din ordblindhed giver dig nok en del ekstra arbejde du ikke kan slippe uden om.

okay så må jeg hellere installere det program writer i wordpresse som en gav et svar på her http://www.eksperten.dk/spm/959948#reply_7924713 

da jeg ikke fik mange svar her på amino.dk i denne her omgang prøvet jeg andre steder 

er der en ekspert her på forummet der ved om noget andet der fungere bedre i wordpresse end writer kun er der en bedre version jeg har version 2007 fuld standard

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42

jeg kigget lidt på offices pakker denne her firma offices i , hvad er jeres erfaringer med microsoft ordbog i web browser, hvordan fungere dette microsoft program,  jeg læste det skulle gerne også virke med mit ordblind program , da det er microsoft produkt,  gør det computer meget langsommere hvad er jeres erfaringer med dette  her office produkt

http://office.microsoft.com/da-dk/products/ofte-stillede-sporgsmal-om-office-2010-HA101674631.aspx

punkt 10 Til virksomheds brug: Office Web Apps skal installeres på en server, der kører SharePoint Foundation 2010 eller SharePoint Server 2010

hvad er jeres erfaringer der har virksomhed med office til virksomheder , der må være nogle der har købt de noget dyrere office pakke, da de indenholder mere 

læste længere nede man kan også med ikke apps , men programmet SharePoint Workspace 2010, Visio 2010 skulle løse det,  men det er noget dyrere office pakker,  så kan jeg rette stave fejl min mail og fleste steder jeg er online på internet,  men gør det internet meget langtsom og da de koster en del mere hvordan fungere de programmer for jer andre iværksættere 

jeg ønsker det bedste stave program der virker online,  måske er det ikke Microsoft vis det er gratis version  eller ikke dyrt  program kan jeg prøve og se om det virker i samme med mit ordblind programmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:19

hvad er jeres erfaringer med sharepoint 2010 og de andre programmer der følger med i firma udgaven i office er der nogle der har prøvet dem og hvordan fungere de 

især hvordan fungere de ting ekstra der følger med , der at man kan lettere rette stavefejl i mail direkte og alle de grafisk elementer der følger med hvordan er de programmer 

vis der er andre gode programmer andre end office kan jeg prøve dem altså vis de har prøve version det er office versioner der er valid ved jeg med 100% sikkerhed næsten men kan altid prøve noget andet vis det fungere bedre 

der må være nogle iværksættere der har disse pakker office der kan lidt mere men da de koster flere 1000 kroner ekstra nogle af dem er det jo ikke gratis så hvad giver det og fungere disse programmer retter de også godt i mail med mere som de skriver på deres office side læst internet måske ikke var lige så godt når mail men jeg ved det ikke om det betale sig at overhovedet at offer disse ekstra kroner måske har man slet ikke brug for det

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:43

er der slet ingen iværksættere der bruger office firma og pro som indenholder disse programmer , hvad er jeres erfaringer med dem retter de bedre stavefejl i mail og andre steder på internet .

alle input de er mere end velkommen 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:03

Hej Mikael

Jeg tror ikke du skal forvente der er forskel på word, Outlook og stavekontrol i de forskellige kontorpakker fra Microsoft. Produkterne er de sammen. Forskellen er sammensætningen af programmer og licenstyper.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)