Jeg er i gang med et gratis projekt til bloggere og i den forbindelse har jeg brug for lidt hjælp til at udforme betingelser så de er skrevet rigtigt juridisk. link til projekt trustedblogging.com Nedenstående er de betingelser jeg gerne vil have med - er der en har på amino der vil hjælpe mig med at formulere dem rigtigt ? Betingelser §1 Du er personlig ansvarlig for alt du publicerer i din blog §2 Du må ikke publicerer indhold af grov sexistisk og racistisk karakter eller indhold, som nedværdiger mennesker eller grupper §3 Du vil vise respekt for menneskers egenart, privatliv, race, nationalitet og livssyn §4 Du forpligter dig til ikke at krænke privatlivets fred §5 Du må ikke stjæle andres identitet §6 Du vil såvidt muligt altid opgive kilden til det du skriver §7 Du vil altid oplyse om reklame §8 Din blog er ikke oprettet med det formål at fremme andre hjemmesider §9 Du vil oplyse kontakt information evt. i form af en mailadresse §10 Du vil ikke publicerer ophavsretbeskyttet materiale i din blog uden tilladelse fra ejeren §11 Du er indforstået med at bryder du de betingelser der er sat op for brug af trustedblogging, så har du ikke længere ret til at bruge trustedbloggings mærke §12 Du er indforstået med at du har ansvaret for at blogindlæg og kommentar forbliver i en sober tone /s |
Hjælp til formulering af betingelser
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)