Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 101
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har i noget tid tænkt om jeg skulle skrive denne her forum post da jeg ikke helt ved hvordan jeg skal forklare det men jeg vil altså prøve nu da jeg har brug for hjælp.

Det er sådan at jeg er igang med at starte en webshop hvor jeg køber nogle varer fra udlandet billigt og sælger dem her i Danmark. Også billigt (ihvertfald MEGET billigere end i butikkerne). 

Jeg har så kontaktet nogle af de her forskellige sælgere fra Kina og sådan men jeg fandt ud af en ting. Tit skal man købe ca. 100 eller 200 af produktet og fragt koster 200-300 fra Kina. 

Lige nu har jeg så ikke "penge nok" eller hvad man siger til at gøre dette og jeg har hørt at man kan få en investor til at give nogle penge og så får de nogle procenter af firmaet. 

Det jeg søger er ca. 2,000-3,000 DKK. Jeg ved godt at det er ret meget men jeg har bare ret meget brug for nogle penge så jeg kan købe varer hjem til min webshop.

Tror i godt at man kan få det beløb?

Hvis i har nogle spørgsmål må i meget gerne skrive!

Håber i kan hjælpe mig og på forhånd tusind tak! :)

Venlig Hilsen
Valdemar Bonde 

-

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:03

Hej Valdemar

Jeg synes det er godt gået at du er igang med at lave en shop, allerede som 12 årige. Hvis du hænger i skal der nok komme en lovende karrierer ud af det.

Det er desværre usandsynligt at du finder en invenstor, der smider 2.000 - 3.000 DKK i din ide. Beløbet er simpelthen for småt. Problemet er at det tager en del tid, at lave og havde en investering, så beløbet skal være meget større.

Som jeg ser det har du to valgmuligheder: enten at få familie eller venner, til at låne dig beløbet, eller tjene pengene selv. Hvis du f.eks. kan Wordpress, så kunne du måske sælge små sider til virksomheder for en 1.000 DKK, så skal du kun lave en 2-3 stykker.

Den sidste mulighed er i mine øjne klart at foretrække.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 14:07

@Lundsby

Tak for dit svar.

Hmm.. Ærgeligt :(. Det er nu sådan set fint hvis de giver mere men jeg ved ikke om man gider give mere til min webshop det ville selvfølgelig være fedt men ved ikke helt om folk vil det :(

Vedr. Wordpress har jeg gjort det lidt og vil gerne gøre det igen. Har faktisk et lille firma som hedder BondeWeb som sælger hjemmesider.

www.bondeweb.biz :-)

/Valdemar

-

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 14:09

Hej Valdemar.

Du har ret i at 2-3000 kr. er mange penge. Især når man er 12 år gammel.

Men når du skal hente varer hjem fra Kina, er 3000 kr ikke ret meget. Når du så også skal starte din webshop op, skal du sikkert bruge endnu flere penge.

Jeg synes at det er vildt sejt at du allerede som 12 årig starter din egen webshop og henter varer hjem fra den anden side af jorden!

Men jeg tror at det kan blive svært for dig at finde en investor blandt fremmede, så måske skal du spørge dine forældre, eller andet familie.

Ellers må du selv tjene pengene ved at gå med aviser, som flaskedreng eller noget andet ( Du skal være 13 før du kan få et arbejde)

Held og lykke med dit projekt. Det bliver spændende at følge dig 

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 14:13

@lae68

Hej :).

Jeg har forhandlet prisen lidt ned og fundet nogle gode leverandøre i Kina og sådan så tror faktisk "kun" jeg skal bruge 2-3000 DKK. Vedr. webshoppen har jeg lavet den med OpenCart og det fungere virkelig godt og så har jeg også fået lidt hjælp på Twitter med den.

Det er derfor nok kun 2-3000 DKK jeg skal bruge men jeg vil selvfølgelig da gerne have mere hvis det er til flere produkter :-)

/Valdemar

-

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:23

Hvis din familie ikke kan hjælpe, så kan du måske benytte dig af crowdfunding.. Søg på ordet på Google og du vil finde nogen sider, som kan hjælpe dig!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 14:27

@KennM

Hej. Jeg vil lige tage et kig på crowdfunding. Det ser meget smart ud :-)

-

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:33

Har du tænkt på at det også er vare uden for EU? Så du skal i kontakt med Told og Skat?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 23. Mar 11
Fra  BondeWEB Skrevet kl. 14:38

@AngryBird

Ja told har jeg tænkt på dog ved jeg ikke helt hvordan jeg får det igennem men det vil jeg også undersøge nærmere :-). Ellers har jeg næsten styr på alt det tekniske med webshoppen osv :-)

/Valdemar

-

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)