Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vælge gratis host men tage penge for det

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er ved lave en it firma hvor vi laver hjemmesider løsninger og men jeg mangler hosting så jeg kan host kunderens hjemmesider men kan man være bekendt at vælge en gratis som fx 000webhost og så tage penge for det om månden

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Itmanden:

hej jeg er ved lave en it firma hvor vi laver hjemmesider løsninger og men jeg mangler hosting så jeg kan host kunderens hjemmesider men kan man være bekendt at vælge en gratis som fx 000webhost og så tage penge for det om månden



Hej Itmanden,

Det er vel op til dig om du synes du kan tage penge for det.

Jeg ville dog personligt foretrække, at vælge en betalt hosting selskab og hvis du så vil skumme fløden lidt, så ligger du lidt oveni den månedspris. Spørgsmål er, om du vil stå inde for kvaliteten af det gratis webhotel? Fordi hvis det går ned er det dig der taber ansigt overfor kunden.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen forstand på hosting-delen, men selvfølgelig kan du tage penge for dit "produkt".

Du leverer jo en ydelse til dine kunder, og uanset hvad du selv har af udgifter, så har det jo en værdi for kunden.

Iøvrigt har du altid udgifter, selv på "gratis" ting! Det tager jo din tid at undersøge mulighederne, der er vel noget tidsforbrug til at opsætte, forbinde, eller hvad ved jeg.

Det er vigtigt at du får betaling for din TID, også den der ikke er direkte relateret til en kundeopgave. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IT mand

Hvorfor finder du ikke en god webhost, hvor du kan signe dig op som affiliate. Så føler kunden ikke at han bliver snydt og du får lidt ekstra for salget. Du kan ovenikøbet tilbyde en host som du føler du kan stå inde for. Så hvis kunden skal have lavet mere, er der større chance for at du får opgaven, såfremt han ikke føler du snyder ham.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne du ikke lave det frit hvad kunden kunne vælge hos dig, derved ikke skal vælge en løsning der kan bivirke ned tid og hvad vis de har en siden der besøges så kræver det da en vis stabilt server deres webhotel ligger på så gøt opmærksom på hvad fordele og ulemper ved de forskellige webhotel

gratis kan blive dyr vis er nede webhotel

dyr kan være billigst vis den ikke er nede samme tid som den som koster kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svarerne alle sammen
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)