Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg blevet snydt??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Spild af tid, da det bare ender som et journal nummer uden yderligere efterforskning...

Det kan godt være at opklaringsprocentet er meget lille, men hvis der ikke er nogen, der anmelder disse bedrageri forsøg, sker der helt sikkert ikke noget.

Hvis der kommer nok af den slags anmeldelser, kan man jo håbe på politiet får overført resourcer til at gøre en reel indsats på området.

Men du har ret, det er op af bakke.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:09

Karsten Sønderup Hansen:

Fashion-Seller:
Spild af tid, da det bare ender som et journal nummer uden yderligere efterforskning...

Det kan godt være at opklaringsprocentet er meget lille, men hvis der ikke er nogen, der anmelder disse bedrageri forsøg, sker der helt sikkert ikke noget.

Hvis der kommer nok af den slags anmeldelser, kan man jo håbe på politiet får overført resourcer til at gøre en reel indsats på området.

Men du har ret, det er op af bakke.

Opklaringsprocenten? Er den ik 0,00%?

Politiet i flere lande siger åbenlyst, at de ik har ressourcerne eller viljen til denne slags sager. Så derfor sker der intet. Det ender som et journalnummer, og så sker der ik mere...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22

Fashion-Seller:
Det ender som et journalnummer, og så sker der ik mere...

Desværre er jeg enig med Fashion. Ingen har lidt et tab i deres verden og så vil jeg ud fra en ressoucemæssig  vurdering da langt hellere se at politiet  bruger deres ressoucer bedre.

/Henrik

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)