Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg blevet snydt??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 166
Fra  AHP Trading Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har de seneste dage oplevet utroligt mange ordre på min webshop, det synes jeg selvfølgelig er dejligt. Lige til jeg får en mail fra paypal, hvor de skriver at de har fastfrosset et x antal kroner, da de mener at kunden har misbrugt en anden persons PayPal konto... Jeg har nu kigget de andre ordre igennem og kan se at de alle sammen har udenlandske navne, jeg kan ikke finde nogen af dem på krak, de gule sider eller noget, plus jeg har prøvet at ringe op til dem, og jeg får fat i menesker der ikke kender noget til min hjemmeside, de har faktisk aldrig hørt om den. Nu står jeg så med ordre for mange tusinde kroner, og ved ikke om jeg skal sende pengene tilbage altså annullere ordrene, eller om jeg skal gå til politiet?

Jeg håber at der er nogen af jer der kan hjælpe mig! Da det er et stort problem for mig... Heldigvis har jeg ikke nået at sende dem de varer de har bestilt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gå til politiet. PayPal fastfryser ikke overførsler for sjov, og når de samtidig har opgivet urigtige oplysningen, kan du være sikker på det er fusk.

Vær glad for du ikke har sendt varerne endnu. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Karsten Sønderup Hansen:

Gå til politiet. PayPal fastfryser ikke overførsler for sjov, og når de samtidig har opgivet urigtige oplysningen, kan du være sikker på det er fusk.

Vær glad for du ikke har sendt varerne endnu. 

Spild af tid, da det bare ender som et journal nummer uden yderligere efterforskning...

Trådstarter bør annullerer ordrene, og så ellers bare komme videre... Det er det mest fornuftige, og så undgår han ligeledes at spilde sin tid på en politistation...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Og få slettet paypal som betalingsmulighed hurtigst muligt - og undgå at bruge dem bagefter, når de om 6 måneder tøer din konto op igen.

Så længe din konto er frosset, har du nada muligheder med kontoen.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det oplever jeg mange gange om ugen, np :) Især hvis man sælger digitale varer.

Jeg har fået SMS verifacation på min side af den grund. Skriv en mail til kunden at ordren er låst indtil betalingen er blevet gennemgået. Hvis det er en rigtig kunde svarer de med det samme. Hvis du ikke har hørt fra kunden inden for en uge så lav en refundering.

Mvh Mikael

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Gå til politiet. PayPal fastfryser ikke overførsler for sjov, og når de samtidig har opgivet urigtige oplysningen, kan du være sikker på det er fusk.

Vær glad for du ikke har sendt varerne endnu. 

Jo det gør de faktisk. De skal nok også selv tilbageføre penge hvis de synes det er sådan det skal være.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Gå til politiet. PayPal fastfryser ikke overførsler for sjov, og når de samtidig har opgivet urigtige oplysningen, kan du være sikker på det er fusk.

Vær glad for du ikke har sendt varerne endnu. 

jeg ville også gå til politiet det var noget politiet burde tage seriøst at nogle snyder med dankort

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vel ikke gøre andet end at kontakte paypal og bede dem returnere pengene til rette ejermænd og så annullere de ordrer du har fået uden selv at returnere pengene. Så er dit problem løst.

Spørg paypal om de politianmelder de falske kunder eller om du skal, jeg tror det er noget de gør!

Da jeg selv blev udsat for phishing af falsk paypal mail, sagde de at de ville tage sig af den videre sag.

Du skal bare arbejde videre og sælge igen, det er jo ikke din konto der er fastfrosset, kun et beløb der er snydt for.

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil sparer dig selv for en masse tid, så gør som jeg skrev tidligere. Har selv haft dette problem så ved hvad jeg taler om. Der er ingen der bliver anmeldt til nogen. Hvis du er i det mindste tvivl så refunder pengene selv.

Mr. A:
Da jeg selv blev udsat for phishing af falsk paypal mail, sagde de at de ville tage sig af den videre sag.

De kontoer der bliver betalt fra er gode nok, problemet er at deres ejermænd trykker på links de ikke skal trykke på hvorved deres koder bliver aflæst.

Personerne bag dette scam sidder næsten altid i vietnam/thailand (nogle gange glemmer de at bestille via proxy) og det hverkan kan eller vil Paypal bruge tid på da de ikke får noget ud af det.

Mr. A:
Du skal bare arbejde videre og sælge igen, det er jo ikke din konto der er fastfrosset, kun et beløb der er snydt for


Korrekt, når personerne bag dette finder ud af de ikke får noget ud af at snyde dig, så falder de falske ordre på din side stille og roligt. 

Mvh Mikael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid pengene tilbage til kunderne og hiv fat i PayPal :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)