Hej Aminoer jeg skriver fordi jeg er blevet færdig på grundforløbet på mercantec i viborg som datatkeniker, og står og mangler en praktikplads.. Så hvis i/du står og magler en flittig udadvendt, og frisk fyr på 23 år i dit/Jeres firma, er jeg den helt rette person. jeg har længe arbejdet med div programmerings opgaver, og netværksløsninger, har gennemført Cisco med et stort 12 tal, og har fået ægte Cisco cerfikat som giver min kommende arbejdsgiver 25% rabat på alt Cisco udstyr, ved at have mig i jeres firma. Men det er self ikke den eneste grund til at i skal sende mig til samtale, det er fordi jeg er meget flittig, og er altid klar på en udfordring og lære noget nyt, møder altid til tiden, og elsker at arbejde med IT. jeg kan både arbejde selvstændig og i gruppearbejde. Står du med et firma, og ved du ikke om du er godkendt til at tage en elev, så skriv endelig, da dette er noget skolen tager sig af, men som også jeg hurtig kan fortælle mere om og uddybe, vidste du forresten god at som firma, og når man tager en elev ind udløser det en bonus som svare til 30,000kr eller mere, og at staten betaler opmod 50% af elevens løn? Så er det mig du står og mangler, så kontakt mig venligst, CV og eksamens beviser, kan jeg sende på mail. mvh claus toft polsen tlf: 28246439 mail: claus_poulsen@hotmail.com 8800 Vibrog |
Står du og mangler en dygtig it supporter?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)