Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento-webshop gjort ordentligt!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej dejlige aminoer!

Vi er tre gode venner - en designer, en økonomistuderende og en it-nørd - der efter lang tids overvejelser tog springet og startede vores egen tøjvirksomhed for et års tid siden. Ingen af os med mange erfaringer, men med store ambitioner om at gøre det hele gennemført og udnytte og udvikle hver vores kerne-kompetencer.

Som nørden i firmaet har hjemmesiden været min opgave, og jeg har bygget vores shop op omkring Magento. Et fint system, der tillader os at lave en fleksibel og ikke-standard-løsning. Da jeg var grøn i forhold til systemet og jeg havde en deadline, sprang jeg naturligvis over hvor gærdet var lavest en masse gange. Vores tema er altså et modificeret magento-tema hvor der er rettet løs i de oprinelige filer og temaer. Da der er rettet i kildefiler, kan systemet kan ikke opdateres.

Vi er nået et stabilt stadie for hjemmesiden og har fået godt gang i butikken. Nu er det tid til sideløbende at starte på en frisk installation og gøre tingene ordentligt - sommerferien er afsat til samme formål.

Derfor kunne jeg godt bruge en sparringspartner eller rådgiver til hvordan jeg bedst muligt strukturerer vores side. Jeg er villig til at smide de arbejdstimer i det kræver, men vil naturligvis ikke bare arbejde hovedløst derudaf. :)

Er du erfaren inden for Magento, er jeg meget interesseret i sparring! Hovedsagligt omkring opstartsfasen. Så er jeg sikker på, at vi kan finde frem til en aftale, som begge parter for noget ud af!

Vores side kan i øvrigt ses på www.lakor.dk 

Håber at høre fra et par kloge amino-hoveder! :) 

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 12:21

Hej Jesper

Det er en flot shop du har fået lavet dig der. Jeg ville overveje at ændre lidt ved jeres footer.

Del den op i nogle katagoier. De bliver gjort i mange shops, se evt deres footer her http://www.smartguy.dk 

Under "Produkter" måske også lave en menu så man vælge forskellige katagorier? Eks. "T-Shirts", "Boardshorts" osv.

Ellers rigtig flot Yes

Mvh Mikael

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:48

Mange tak for de fine ord! Vi er også selv ganske tilfredse med front-enden pt., så det er mere det bag facaden der skal ryddes op i.

Produktside og footer regner jeg også med at lave kategoriseret senere, men da sortimentet indtil videre ikke er vildt stort, tænkte jeg egentlig, at det var mest overskueligt på denne måde... Lidt endnu. :)

Er der nogen der har opbygget en Magento-shop fra bunden? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)