Hej dejlige aminoer! Som nørden i firmaet har hjemmesiden været min opgave, og jeg har bygget vores shop op omkring Magento. Et fint system, der tillader os at lave en fleksibel og ikke-standard-løsning. Da jeg var grøn i forhold til systemet og jeg havde en deadline, sprang jeg naturligvis over hvor gærdet var lavest en masse gange. Vores tema er altså et modificeret magento-tema hvor der er rettet løs i de oprinelige filer og temaer. Da der er rettet i kildefiler, kan systemet kan ikke opdateres. Vi er nået et stabilt stadie for hjemmesiden og har fået godt gang i butikken. Nu er det tid til sideløbende at starte på en frisk installation og gøre tingene ordentligt - sommerferien er afsat til samme formål. Derfor kunne jeg godt bruge en sparringspartner eller rådgiver til hvordan jeg bedst muligt strukturerer vores side. Jeg er villig til at smide de arbejdstimer i det kræver, men vil naturligvis ikke bare arbejde hovedløst derudaf. :) Er du erfaren inden for Magento, er jeg meget interesseret i sparring! Hovedsagligt omkring opstartsfasen. Så er jeg sikker på, at vi kan finde frem til en aftale, som begge parter for noget ud af! Vores side kan i øvrigt ses på www.lakor.dk |
Hej Jesper
Det er en flot shop du har fået lavet dig der. Jeg ville overveje at ændre lidt ved jeres footer.
Del den op i nogle katagoier. De bliver gjort i mange shops, se evt deres footer her http://www.smartguy.dk
Under "Produkter" måske også lave en menu så man vælge forskellige katagorier? Eks. "T-Shirts", "Boardshorts" osv.
Ellers rigtig flot
Mvh Mikael