Jeg har installeret spamprogrammet SPAMfigther på min side og der har desværre været en del af mine brugere inkl. mig selv som programmet troede at vi spammede forummet.
Jeg har rettet det lidt til og ville høre om der var nogle flinke Aminoer som ville skrive eller svare på et indlæg i forummet, så jeg kan se om den også "fanger" jer, det bør den ikke, men hvem ved ?
ps. det er ikke et forsøg på at få jer til at skrive i mit forum ;-) Men et reelt problem jeg gerne vil have testet :-)
Nu er det nok de færreste der ønsker at få deres e-mailadresse registreret som falsk positiv i et spamfilter. Opret en gmail.com eller lign. og test selv.
Du kan trygt skrive som gæst i forummet, bare skriv en fiktiv emailadresse i emailfeltet.
Jeg kan også se alle indlæg som bliver "fanget" og de bliver smidt på ikke spam listen, så du kan være helt rolig på at din email ikke bliver reg. som spam ;-)
Jeg har lige googlet efter SpamFighter(http://www.spamfighter.com/Lang_DA/) og jeg ser ingen steder hvor de tilbyder et produkt som kan beskytte imod det du snakker om.
Jeg har kigget på "Serverløsningen" og der er så nogle programmer til bla. Exchange server, Mailserver og generelt serverbeskyttelse. Jeg kan så også se et program der hedder "VIRUSfighter" - Det jeg så ikke forstår er hvordan et antivirusprogram kan hjælpe imod spam.
Måske er det mig som ikke har læst ordenligt imellem linjerne. Men jeg kan ikke se eksistensen af det program du påstår at have installeret på din side.
Kan du uddybe præcist hvilket program fra SpamFighter du bruger?
Jeg er lige blevet af firmaet om at teste VIRUSfighter, og jeg kan da fortælle at det er en malware scanner. Jeg har den installeret på mobilen lige nu...