Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad køber MÆND egentligt fra nettet !

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det kan svare sig mht til prisen, så køber jeg næsten alt over nettet:

Tøj, mobiltelefoner, protein pulver, kreatin pulver, sko, sportsudstyr, film, spil og så meget andet :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Kevin skriver, så tror jeg også i høj grad, at der er mange mænd - og næsten udelukkende mænd - der køber proteinpulver og andre kosttilskud i forbindelse med træning.

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig handlet i en dansk webshop.. Jeg køber kun ting via nettet som jeg ikke kan finde i fysiske butikker her i Dk. Som feks. Baseball udstyr og specielt tøj som ikke fåes i Danmark.

Simon

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er ved at udvikle sig til en ren linkbuilding-tråd.. Wink

Når det så er sagt, så tror jeg sagtens, at mænd kunne finde på at købe en billig storbyferie på nettet.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange mænd køber selvfølgelig deres kosttilskud over nettet, men hvilken aldersgrænse snakker vi? +40 tror jeg stortset sjældent handler over nettet.. Så er det blækpatroner osv.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

DanPak:

Hvad køber en mand via internet ?(Hvad køber du ?)

NB: Et Lille tillægsspørgsmål (Køber du barberblade, skum, børste via nettet ?)

 

Jeg køber følgende:Skjorter,Sko, sokker

Svarene her på Amino vil nok hælde til den meget "aktive/positive side" af hvad mænd køber.

Tror faktisk vi mænd på en del områder foretrækker at shoppe på nettet fremfor IRL, da mange mænd ikke har samme "lad os tage i byen og kigge på tøj sammen"-gen som kvinder.

Personligt køber jeg stort set alt pånær dagligvarer (vi har dog fast levering fra aarstiderne), sko og beklædning hvor pasform er vigtig. Strømper, undertøj køber jeg stort set udelukkende online.

Som webshop ejer har jeg konstateret det er rigtig meget op af bakke at sælge økologisk hudpleje til mænd - men det tilskriver jeg nu mest at vi mænd er meget "trofaste/konservative", de fleste mænd holder fast i deres faste mærker og indkøbssted når de først har fundet noget de er tilfredse med.

 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:
Som webshop ejer har jeg konstateret det er rigtig meget op af bakke at sælge økologisk hudpleje til mænd - men det tilskriver jeg nu mest at vi mænd er meget "trofaste/konservative", de fleste mænd holder fast i deres faste mærker og indkøbssted når de først har fundet noget de er tilfredse med.

Samtidig med at mænd generelt slet ikke går op i økologisk hudpleje i almindelighed. Jeg vurderer at salget af den type produkter til mænd udgør mindre en 1% af det samlede salg.

Og dertil skal så siges, at det er meget begrænset hvad der findes til mænd som er 100% økologisk, ligesom til kvinder, da der ikke er nogle generelle regelsæt der anvendes. Mange skriver økologisk bare få % af indholdet er økologisk, f.s.a. kosmetiske produkter.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:
Det her er ved at udvikle sig til en ren linkbuilding-tråd.. Wink

Tjaaa... man tager vel de chancer man bliver budt :-D

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Kim Hjortholm:
Som webshop ejer har jeg konstateret det er rigtig meget op af bakke at sælge økologisk hudpleje til mænd - men det tilskriver jeg nu mest at vi mænd er meget "trofaste/konservative", de fleste mænd holder fast i deres faste mærker og indkøbssted når de først har fundet noget de er tilfredse med.

Samtidig med at mænd generelt slet ikke går op i økologisk hudpleje i almindelighed. Jeg vurderer at salget af den type produkter til mænd udgør mindre en 1% af det samlede salg.

Og dertil skal så siges, at det er meget begrænset hvad der findes til mænd som er 100% økologisk, ligesom til kvinder, da der ikke er nogle generelle regelsæt der anvendes. Mange skriver økologisk bare få % af indholdet er økologisk, f.s.a. kosmetiske produkter.

Til mænd er udvalget af økologisk produkter helt klart begrænset, følger naturligt af mænds interesse for økologi til hudpleje er minimal - men det kommer vel.

Til kvinder er udvalget og markedet nu ret stort.

Markedet for økologisk hudpleje er lidt en jungle i starten - også at finde noget der er godt nok .... vi har droppet flere mulige produkter til webshoppen der avancemæssig var interessante, men hvor produktet var for ringe.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt bærbar på nettet, de sidste mange gange jeg har skiftet. iPhone selvfølgelig, men også antennestik, antenneforstærker, stænkplade til køkkenet, værktøj (jeg ikke skal bruge samme dag), legetøj til ungerne osv. osv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)