Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på foto-hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Dirch Lind:

Hej med jer

Jeg tænker siden bærer lidt præg af at Simon kun har lavet meget få opgaver indtil nu.

"Fashion" = mode og "nude art" - synes jeg er 2 meget forskellige ting - og bør være hver sin kategori - og så skal der være nogle flere eksempler, hvis man skal blive overbevist.
"Nude art" er vil fx. et produkt til private, hvor fx. en pige vil give sin kærreste nogle personlige bileder.
"Fashion" - kunne være en tøj producent som skal bruge billeder til PR-materiale.
Ville disse 2 typer kunder vælge Simon på baggrund af de få eksempler ??
Tænk på at en mulig kunde skal se på siden og tænke - "sådan nogle billeder vil jeg også have"

Jeg synes de billeder der kører på forsiden skal vise det du laver - bedre blanding - der er for mange dyr og fx. ingen produkter. Vis også nogle andre billeder end dem også er i gallerierne.

Der mangler selvfølgelig noget om priser.

Der mangler også oplysninger om adresse - det alene kunne få mig til ikke at kontakte dig.
Hvis jeg skal booke dig til at fotograferer min hest eller en fest - vil jeg godt vide hvor i landet du bor.

Jeg synes også der skal et telefonnummer på - intet telefonnummer får mig til at tænke at du i virkeligheden laver noget helt andet som gør du ikke har tid at svarer folk der ringer.

Specielt hvis du henvender dig til firmaer - vil de gerne vide om du er momsregistreret - og har et CVR nummer. CVR nummer sender et signal om at du faktisk er et firma - og ikke "blot" en hobby-fotograf - der måske arbejder sort.

Men ellers Held og lykke

Missede dig lige i forrige post.

Vi er som du også nævner, ved at opbygge siden. Det givet, at der endnu ikke er et kæmpe udvalg af de forskellige billeder på siden - endnu. Men de er på vej igennem maskineriet :-) Så giver dig helt ret i at udvalget skal være større, og det bliver det selvfølgelig også, så folk kan få noget mere at danne deres udtryk over.

CVR nummer er vel ikke nødvendigt, før omsætningen runder 50.000 om året - er det? Eller er det blot for at give en form for tryghed for folk, ved at de kan slå personen og firmaet op?

Jeg giver dine ord videre, angående rettelserne på siden.
Du får mange tak Dirch.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08

Casper:

Mikael christiansen:

få social logoer på siden google plus facebook , twitter

få skrevet mere om hvad du tilbyder

få cvr nummer i fodnoten med telefon nummer

få på kontakt siden cvr nummer , telefon nummer adresse info der

udnyt google viser op til 70 tegn og lav unikke titler alle sider gerne lidt længere end de er nu

siden den delvis helt i flash den bliver svær at søgeord optimere alt det tekst forsiden kan søgemaskinerne ikke læse det der er i flash

Det gives videre - Tak.
Hvad han tilbyder vil blive opdateret snarest - menupunktet kom på i dag :-) 

Det er dog kun forsiden, der indeholder Flash. Men givet - teksten derfra dukker ikke op i søgemaskiner. Og det er selvfølgelig et problem.

De unikke titler du omtaler - hvad mangler der at stå i titlterne på siden? Eventuelt en ultra kort beskrivelse af indholdet i stikordsform eller hjemmesidens navn?

jeg mener titler er kort og ikke ret siden om sidens emme din forside heder på google  kjaerphotography.dk der er du jo fotograf foto redigering produkt foto med mere du kan skrive i titlen

tekst korrekt forstået forsiden vigtigst side google kommer først den ,derved ærligt der er  flash der , man bruger flash kun til grafik , film især ikke tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 22:38

Mikael christiansen:

Casper:

Mikael christiansen:

få social logoer på siden google plus facebook , twitter

få skrevet mere om hvad du tilbyder

få cvr nummer i fodnoten med telefon nummer

få på kontakt siden cvr nummer , telefon nummer adresse info der

udnyt google viser op til 70 tegn og lav unikke titler alle sider gerne lidt længere end de er nu

siden den delvis helt i flash den bliver svær at søgeord optimere alt det tekst forsiden kan søgemaskinerne ikke læse det der er i flash

Det gives videre - Tak.
Hvad han tilbyder vil blive opdateret snarest - menupunktet kom på i dag :-) 

Det er dog kun forsiden, der indeholder Flash. Men givet - teksten derfra dukker ikke op i søgemaskiner. Og det er selvfølgelig et problem.

De unikke titler du omtaler - hvad mangler der at stå i titlterne på siden? Eventuelt en ultra kort beskrivelse af indholdet i stikordsform eller hjemmesidens navn?

jeg mener titler er kort og ikke ret siden om sidens emme din forside heder på google  kjaerphotography.dk der er du jo fotograf foto redigering produkt foto med mere du kan skrive i titlen

tekst korrekt forstået forsiden vigtigst side google kommer først den ,derved ærligt der er  flash der , man bruger flash kun til grafik , film især ikke tekst

Så er jeg vist helt med. Stikord i titel-tag'et på alle siderne, 
Skal have fundet på et alternativ til Flash-plugin'et. (hvis nogen har kendskab til en løsning der er kompatibel med Joomla, så råb endelig højt :-) )

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)