Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af Limo billigt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

I er nok de folk der kører i limousiner og det vil jeg også.. bare for sjov med mine veninder...... måske i ved hvor man kan leje den billigt under 1000 per time?

Nu skriver jeg under 1000 kr, så mener jeg at vi skal have det sjovt men ikke alt for sjovt....

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvorfor ik gå hele vejen og betale hva det koster, fremfor en mellem wierd discount udgave? Du lever en gang, så lej da den limo, som du gerne vil uanset prisen!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

ja men det koster jo de 2000 kr /time det er jo lidt vanvittigt at leje enlimo for sjov

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:37

parterapeuten:

ja men det koster jo de 2000 kr /time det er jo lidt vanvittigt at leje enlimo for sjov

Så lav da en hyggelig aften ud af det, hvor limo kørsel er en del af oplevelsen...

Jeg forstår bare ik tankegangen, hvor du gerne vil prøve noget, men kun vil gøre det halvt pga sølle 2000 kr... Hvis du alligevel ik vil betale for oplevelsen, hvorfor så tage en skrabet version, hvor du måske ender med at blive skuffet, og så har du pludselig spildt 1000 kr på en dårlig oplevelse...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)