Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man bruge "fremmede" motiver på egne produkter?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nånå, hold lige kammertonen, tak :-)

Det er ikke et spørgsmål om ikke at ville forstå noget, det er en interessant diskussion, fordi den bevæger sig på kanten af, hvad de fleste debattører i tråden har forholdt sig til.

Hvis det generer dig, er det jo bare at ignorere tråden.

Men lad os bare holde den her, du kan jo f.eks. heller ikke se ligheden mellem en serviet og en perle eller et stykke stof. Hvilket jeg så godt kan...

Men som jeg vist allerede har skrevet, så var mit umiddelbare svar til kunden også, at de nok ikke skulle regne med, at fabrikanten af servietterne ville være med på det.

Det er dog stadig ikke noget der bare ligner en diskussion om kopiering, hvad enten du vil det eller ej :-)

Tak for svarene!

Tilmeldt 23. Feb 12
Skrevet kl. 20:10

Det er ikke mig, der laver lys - det er en kunde som jeg laver noget helt andet arbejde for. Og jeg synes bare, at det er en interessant problemstilling.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:19

NickKK:
Det er ikke mig, der laver lys - det er en kunde som jeg laver noget helt andet arbejde for. Og jeg synes bare, at det er en interessant problemstilling.

jamen du rådgiver ham så bare helt som du vil. Du kommer den nok ikke meget længere. Kopiering vil du ikke ha det til at hede, men brud på copyright er det efter min mening, og det er jeg sikker på retten også ville komme frem til. Der er betalt for et design til en etiket og det må man ikke i nogen form bruge til andet uden godkendelse - men giv ham det råd du finder ret, og så lad os høre, måske sker der ikke spor hvis servietmanden sover

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Feb 12
Skrevet kl. 20:54

Jeg skal skam ikke rådgive nogle om det - det overlader jeg til sagkundskaben :-) Jeg holder

Tak for svarene!

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)