Så er jeg blevet færdig med mit facebook-app i sammenarbejde med en anden dygtig Amino ! Hvorfor jeg fandt på at det lige skulle være det app jeg skulle lave. Jeg sad og kiggede rundt på facebook en dag, og sad og kiggede i lidt forskellige apps. Men hold da op, hvor er der mange ubrugelige apps på facebook! man kan ikke bruge det til noget som helst det de apps fortæller en. Hvor jeg synes det var en skam der ikke var flere der brugte dem til at give info ud, så det faktisk var noget folk kunne bruge til noget. Da jeg havde kigget rundt i et stykke tid, kom jeg til at tænke på, at jeg faktisk ikke rigtig havde set noget der omhandler mobiltelefoner, noget alle bruger, små som store bruger det. Så kom jeg på at jeg ville lave et app der kunne vise det billigste abonnement til en selv, når de havde givet de oplysninger man skal bruge, som taletid, date, fri sms og mms. Jeg valgte at den første udgave af det ikke skulle omhandle udlandet. Grafikken må man så ikke sige er i højsæddet endnu, men det vil komme med tiden, hvis det bliver et app folk vil bruge. Prøv og tag et kig på mit nye app, og hvis i synes det er en god ide, kan i jo lade det stå på jeres væg. |
Facebook-app færdigt ! - Mobilabonnementer 1,0
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)