Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan designe min nye web app.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efterhånden forsøgt nogen gange og hver gang er det blevet for grimt/kedeligt/enkelt, jeg har derfor besluttet at nogen må gøre det for mig.

Du skal designe og ikke kode - højst lidt statisk html.

Det er en web applikation der hovedsageligt henvender sig til kvinder mellem 25 0g 40 år.

Designet skal være enkelt men også lækkert at kigge på.

Selvom det henvender sig til kvinder mellem 25 og 40 år skal en mand på 20 og en mand på 50 også kunne holde ud at bruge web applikationen.

Jeg vil lave et udkast til hvordan hver enkelt element af web applikationen kunne designes og forklare hvordan de enkelte elementer skal bruges og ud af det skal du lave designet. Det behøver ikke ligne mine egne udkast, men funktionerne må ikke begrænses af designet.

Er der nogen der har lyst til at kaste sig ud i det?

Jeg vil gerne se referencer til tidligere arbejder, men har du ingen kan du stadig komme i betragtning, jeg skal bare se noget fornuftigt fra din hånd.

Mvh Ken

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er her virkelig ikke en grafikker eller designer der synes det kunne være spændende at designe en ny web app helt fra bunden?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken!

Det er jeg helt sikker på at der er, men du skal nok skrive lidt om vi får ud af det, hvis vi vælger at tage jobbet. De fleste herinde har jo egen virksomhed, hvor de f.eks. laver den slags arbejde, men de gør det jo ikke gratis.

Så hvis du skriver lidt om, hvad du vil give for det, så er jeg sikker på at du nok skal få nogle tilbud - det kunne sagtens ske at jeg kunne hjælpe til med det.

Hav en super dag!

De bedste hilsner
Mark Andreasen 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kommer du ikke bare med en pris på opgaven?

Oplever det selv gang på gang når jeg søger personer til at udføre arbejdsopgaver. Det første de spørger om er 'hvad vil du give for det?'

Som designer ol. må man kende sin timepris og derudfra komme med en pris. Mangler der oplysninger, så spørg ind til det.

Jeg vælger altid personer fra, der spørger 'hvad vil du give for det'.
For straks tænker jeg - de vil sikkert lave det for 500kr, men de håber jeg skriver 5.000kr.

Hvis du vil have kvalitet og seriøse personer bør du hive fat i Rasmus fra RHfreelance.dk eller Steffen fra Profitize.dk - de er begge super dygtige og kan hjælper dig med designs i top klasse.

Mvh

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Hvorfor kommer du ikke bare med en pris på opgaven?

Nu er det svært at fastsætte en pris ud fra det han skriver.

Jeg beder ham ikke om at fastsætte en bestemt pris, men komme med et prisleje - taler vi 500 - 1000 kr. eller taler vi 5.000 - 10.000 kr. 

Hvis prislejet var det sidstnævnte, ville han ved at nævne det, både spare ham selv og eventuelle bydere tid, ved at indsnævre feltet af bydere lidt. 

Nu er jeg ikke designer, men selvfølgelig skal de kende deres timepris - men det er min erfaring at langt de fleste spørger om prisleje herinde, bare for at vide hvor seriøs den opgave er. Han kunne gå glip af en rigtig dygtig designer :-)

Men fair nok, det er som man nu tænker - det var som også bare ment som en hjælpende hånd til ham, da han ville få lidt flere interesserede, hvis han kom med lidt flere informationer :-)

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg er klar over at man ikke får ret meget gratis.

Jeg leder efter en designer jeg også kan regne med i fremtiden da jeg regner med at udvikle på projektet i mange år fremover. Ideerne står i kø.

Jeg kommer selv til at investere mindst 500 timer i projektet i år og jeg vil gerne betale for noget ordentligt grafisk arbejde.

Mvh Ken

Fra Varde
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 250
Fra  RH Freelance Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for henvisning Kristian :)

Super spændende opgave - lige i min interesse!

Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du finder mine referencer tiltalende :) Se dem på www.rhfreelance.dk 

Jeg glæder mig til måske at høre fra dig!

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

kenhvm:
Er her virkelig ikke en grafikker eller designer der synes det kunne være spændende at designe en ny web app helt fra bunden?

Hej Ken,

Jeg har designet brugerflader, lavet illustrationer og tegnet ikoner i 2D og 3D grafik siden 1999. Du er meget velkommen til at se mit arbejde på www.larsholmgaard.dk eller på www.brugerfladedesign.dk og kontakte mig angående prisoverslag.

mvh

Lars Holmgaard

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)