Hej alle. Hvad synes I om flg. to hjemmesider? Ris/ros :-) Mvh. Sander |
susu
Helt overordnet synes jeg det er en fin side, så de følgende punkter er bare ment som venlig kritik
- Idéen med rispapiret er sjov, men til gengæld forstår jeg ikke helt hvordan de skrå "trafikstreger" i toppen passer ind i designet.
- Lidt dystert med den helt sorte baggrund... måske man kunne give den en eller anden form for struktur eller noget liv i form af et svagt tonet billede?
- Der mangler lidt billeder hist og her, fx. under franchise og menu
- Burde der ikke være en halvtransperant ramme bag formularen under "Book et bord", ligesom der er på de øvrige sider. Læsbarheden er ikke helt god, når teksten står direkte op imod ris-papir baggrunden.
- På take-way siden kunne jeg godt tænke mig nogle større billeder. Jeg ved godt at billederne kan zoome, men når det gælder sushi ville jeg gerne kunne se de enkelte stykker uden at skulle klikke på hver enkelt. For mig er det lidt noget andet end sådan en klassisk pizza-liste, som denne her ligner lidt.
- URL'en ændrer sig ikke... kører det i frames?
Wokon
forside-slideren hænger helt underligt nede i bunden i Internet Explorer 9
Ellers kan jeg faktisk rigtig godt lide denne side... måske jeg ville gøre alt indholdet større. Dvs. større billeder og større tekster, når nu der ikke er så vanvittig meget indhold på siderne, gør det ikke noget at det fylder lidt.