Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate netværk med billig startup og god trafik?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg søger efter et affiliate netværk som overholder disse 3 ting:

De er billige at starte op hos.

De har god trafik.

De tager i mod små webshops

Jeg har et program kørende hos partner-ads, og det fint nok, men vil gerne udvide med 1-2 nye netværk. Nogen i vil anbefale? Jeg har kigget mig lidt omkring, og det virker som om at det er svært at finde et netværk som matcher alle 3 ting :-) Det er til min brugskunst side.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Cykelpartner.dk er vi rimelig glade for Webgains. Her får man en masse anderledes hjemmesideejere. Man kan blive oprettet uden det koster månedligt fee.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant, det vil jeg lige undersøge nærmere :-)

Mange tak

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte at jeg lige ville tillade mig at "bumpe" denne tråd da jeg søger det samme som trådstarter og gerne ser flere forslag, og alternativt høre hvad trådstarter syntes om webgains :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:

Jeg tænkte at jeg lige ville tillade mig at "bumpe" denne tråd da jeg søger det samme som trådstarter og gerne ser flere forslag, og alternativt høre hvad trådstarter syntes om webgains :)

Spild ikke tiden på at blive oprettet al verdens steder. Brug i stedet tiden på at finde gode affiliates og henvis dem dertil hvor du er oprettet. Hvis du har et godt produkt med en god fortjeneste så skal de nok bide på, hvis bare du henviser dem til netværket.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er hellere ikke intersseret i at oprette så i mange netværks, men søger blot et alternativ til partner-ads og pt. så er webgains jo det eneste bud. Altid rart med alternativer før vi udvælger et :)

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Fra  EuroAds Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Nu ved jeg ikke om du allerede har fundet et netværk -  har du pøvet at kontakte salgsafdelingen hos EuroAds?

@Alle jer andre:

Jeg er en smule uenig med jer omkring at man ikke skal oprette sig hos flere netværk.
Noget er selvfølgelig opstartsomkostninger, som man selvfølgelig skal have for øje.

Jeg mener dog at det stadig er smart at sprede risikoen. Plus, de forskellige netværk har forskellige leverancekanaler, selvom de deles om mange af dem,
er der stadig en del unikke leveringskanaler for hver netværk.

Med venlig hilsen

Shayan Shojaei
EuroAds  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Shayan Shojaei:

Nu ved jeg ikke om du allerede har fundet et netværk -  har du pøvet at kontakte salgsafdelingen hos EuroAds?

Tror ikke at EuroAds kvalificere som billigt i opstart.

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Fra  EuroAds Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man taler om noget er billig er det et meget relativt begreb, derfor kunne det være interessant at høre hvorfor du mener EuroAds ikke kvalificere sig som billig i opstart?

Trafikken er til gengæld noget helt andet. Jeg er ret overbevist om at de fleste vil være enig i at EuroAds har noget af det bedste trafik i Skandinavien, når vi taler affiliate.

Men igen, jeg skriver de fleste, for der er nogen der vil være uenig med mig og det skal de også have lov til.

Man kan mene forskelligt om noget er billigt eller ej og der er vel også et spørgsmål om kvalitet her.

Kan dog ikke helt forstå den tone man anvender her for at beskrive vores trafik.

Hvad basere du dit indlæg på Jacob?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Shayan Shojaei:
Trafikken er til gengæld noget helt andet. Jeg er ret overbevist om at de fleste vil være enig i at EuroAds har noget af det bedste trafik i Skandinavien, når vi taler affiliate.

Det er jeg ikke i tvivl om, og jeg nævnte heller ikke noget om EuroAds trafik eller netværk eller noget, er ikke i tvivl om EuroAds er et godt netværk, slet ikke.

Shayan Shojaei:
Kan dog ikke helt forstå den tone man anvender her for at beskrive vores trafik.

Kan slet ikke se nogle nævner noget som helst om EuroAds trafik i dette indlæg?

Shayan Shojaei:
Hvad basere du dit indlæg på Jacob?

EuroAds Salgs team :) Efter snak med dem så syntes jeg i hvert fald ikke det er billigt i oprettelse, især ikke hvis man snakker om mindre virksomheder, hvilket er tilfældet her. Det er i hvert fald min opfattelse, det er selvfølgeligt subjektivt, og skal ses i forhold til mange ting, det er klart. Men efter min mening, så var opstartsgebyret nævnt fra EuroAds salgs team, ikke det jeg vil kvalificere som billigt.

Men nok om det, hvis folk har andre bud på netværks så fyr løs :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)